آیین تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد دیه برگزار شد

همزمان با برگزاری جلسه ماهانه رئیس سازمان زندان‌ها با مدیران زندان های سراسر کشور، از سال ها تلاش سیداسدالله جولایی مدیرعامل سابق ستاد دیه قدردانی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، ستاد دیه کشور که در ماه رمضان سال ۱۳۶۹ به دستور رئیس وقت سازمان زندان‌ها، شهید لاجوردی با هدف کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و با برگزاری جشن گل‌ریزان پایه گذاری و در سال ۱۳۷۶ با ساختار جدید فعالیت خود را ادامه داد.

سید اسدالله جولایی طی سالیان متمادی به عنوان مدیر عامل ستاد دیه فعالیت کرد که با همت این ستاد تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان‌های کشور آزاد شدند.

چندی پیش اسدالله لاجوردی از سمت خود استعفا و علی شمس به عنوان مدیر عامل جدید این ستاد معرفی شد.

در مراسمی که امروز (شنبه) در نشست ویدئو کنفرانس سراسری برگزار شد، از سال‌ها خدمت و فعالیت جولایی تقدیر شد.

در متن تقدیرنامه رئیس سازمان زندان‌ها خطاب به اسدالله جولایی آمده است: اگر کیمیای شهادت، مدال زرینی است که تنها بر سینه مجاهدان فی سبیل الله می‌نشیند، آنان که فراتر از جان و مال، آبرویشان را در راه خدمت به خلق، هزینه کرده و در طبق اخلاص نهاده اند، به راستی شایستگان مقام شهادت‌اند. آری؛ مرد را باید از رفیق و یارش شناخت و چه زیبا و حسرت‌انگیز است که هم سنگر و یاور صدیق شما، مرد پولادینی بود که جز شهادت، پاداشی لایقش نبوده و به حق رستگار شد.

در این تقدیرنامه آمده است: ثبات قدم در صراط مستقیم انقلاب اسلامتی، ولایتمداری، پاک دستی و مجاهدت مومنانه دائم از یک سو و خلق الگویی نوین و ماندگار در شیوه خدمت رسانی به بندگان در بند، در قامت ستاد دیه کشور و پیشگامی خلاقانه در بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای مردمی از سوی دیگر، توفیق عظیمی است که خداوند منان، نصیب جنابعالی کرده و به بهترین شکل، مردمی‌ترین جلوه گاه خدمت در قوه قضائیه را بنام خویش در تاریخ انقلاب ثبت نموده‌اید.

رئیس سازمان زندان‌ها اظهار کرد: مفتخریم که جنابعالی را بحق، «پدرخیرخواه زندانیان» بنامم و زحمات صادقانه و بی دریغتان در تمامی عرصه‌های زندان بانی کشور را ارج نهاده و از درگاه لایزال الهی توفیق روز افزون و حسن عاقبت، در پرتو توجهات حضرت ولیعصر (عج) را برایتان مسألت می‌کنم.

کد خبر 471885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.