مشارکت شهرداری شهرکرد در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد برنامه‌های شهرداری شهرکرد به مناسبت دهه فجر را تشریح کرد.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از برنامه‌های محوری ستاد دهه فجر برای ۱۲ بهمن ماه، مانور موتوری است که شهرداری شهرکرد در آن مشارکت دارد و فضاسازی ویژه مسیر چهارراه بوعلی سینا تا چهارراه طالقانی با نصب پرچم‌ها و ریسه‌ها صورت گرفته است.

وی افزود: ۴۲ تاکسی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و در این مانور موتوری شرکت خواهند کرد. وی با اشاره به برنامه میهمانی لاله‌ها در روز پنجشنبه هفته جاری، گفت: شست و شوی کامل قبور شهدا و اعطای یک شاخه گل بر مزار هر شهید و عطرافشانی قبور شهدا از کارهایی که توسط شهرداری شهرکرد انجام می‌شود. این اقدامات در گلزار شهدای شهر شهرکرد، چالشتر و مهدیه صورت می‌گیرد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد تاکید کرد: امسال تبلیغات و فضاسازی شهری با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار» انجام می‌شود. در همین راستا ۴۰ بیلبورد شهری در سطح شهر تعبیه شده که کارگروه‌های دهه فجر می‌توانند با هماهنگی با شهرداری به فضاسازی شهری کمک کند تا حال و هوای دهه فجر در شهر حاکم شود.

ایازی تصریح کرد: چهار تابلو پازلی در چهارراه دامپزشکی، میدان معلم، بلوار آیت الله کاشانی و میدان امامزادگان برای استقبال از دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) امروز تکمیل شد.

وی تصریح کرد: امسال طبق دستور ستاد کرونا ۲۲ بهمن ماه به احتمال قوی رژه موتوری برگزار می‌شود اما هنوز مسیر مشخص نشده و به قطعیت نرسیده که در هر صورت شهرداری شهرکرد، آمادگی خود را نسبت به شست و شو و آماده‌سازی مسیر به ستاد دهه فجر اعلام کرده است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح شهرداری، تقدیر از حدود ۱۳ نفر از دانشمندان استان که در دانشگاه‌های خارج از کشور به عنوان دانشمندان برتر برگزیده شدند، همچنین تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌هایی شهرداری شهرکرد در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: شهرداری شهرکرد آمادگی دارد با تشکل‌ها، هیأت‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌هایی را به صورت مشترک اجرا کن.

ایازی با اشاره به وجود مشکلات اعتباری در سطح دستگاه اجرایی، گفت: انتظار می‌رود ادارات مجموعه خودشان را فضاسازی کنند.

کد خبر 471881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.