۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
برنامه توخل برای احیای ورنر

بازیکنی که فصل قبل یکی از بهترین مهاجمان جهان بود، در فصل جاری عملکرد آن چنان خوبی نداشته و توماس توخل در نظر دارد تا به او برای رسیدن به اوج کمک کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، زمانی که تیمو ورنر، بازیکن مستعد آلمانی به ترکیب تیم چلسی پیوست، بسیاری عقیده داشتند که این بازیکن بتواند تأثیر بسیار زیادی در روند تیم چلسی داشته باشد اما گاهی اوقات جریانات آن طور که پیش بینی می‌شود، دنبال نمی‌شوند.

فرانک لمپارد سرمربی اسبق تیم چلسی نتوانست آنطور که باید و شاید از توانمندی‌های ورنر استفاده کند. با این حال، اضافه شدن توماس توخل به کادر فنی تیم چلسی شاید آغازی برای دوران خوب ورنر در چلسی باشد و این مربی بتواند از مهاجم خود بهترین استفاده را ببرد.

توخل درباره برنامه اش برای تقویت شرایط ورنر گفت: بار زیادی بر شونه های ورنر است و شخصیت او باعث می‌شود که بسیار درباره مسائل تیم اهمیت بدهد. به عنوان یک مهاجم شاید لازم باشد که گاهی اصلاً به برخی مسائل اهمیت ندهی ولی ورنر از آن دست آدم‌هایی است که به عملکرد خودش اهمیت زیادی می‌دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر لازم است که او بتواند اعتماد به نفس لازم را کسب کند و اطمینان لازم شکل بگیرد. وظیفه من این است که به او کمک کنم تا به جایگاهی که شایسته آن است برسد. ورنر بازیکن سریعی است و به همین دلیل نیاز به فضا دارد تا بتواند آزادانه عمل کند. شرایط لازم اگر فراهم شود او می‌تواند گلزن اصلی تیم باشد.

کد خبر 471879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.