عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ بهمن ماه

در این بسته خبری از برگزاری میز خدمت شهرداری در مهاباد تا پلمب ۱۰۶ واحد صنفی در منطقه دو شهرداری قزوین و ادامه روند نهضت آسفالت شاهرود با مساعد شدن شرایط جوی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

۹۰۰ پرونده حقوقی مفتوح مربوط به شهرداری گرگان در محاکم قضائی وجود دارد

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: در حال حاضر حدود ۹۰۰ پرونده حقوقی مفتوح مربوط به شهرداری در محاکم قضائی وجود دارد که موضوعات این پرونده‌ها متفاوت است و از این تعداد، ۳۷ درصد مربوط به شکایت شهرداری از اشخاص و ۳۶ درصد مربوط به پرونده‌های ماده ۱۰۰، ۷۷ و صدور پایان کار است که برخی از این موارد به طور مستقیم به شهرداری مربوط نمی‌شود.

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح «روزیه» در سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح روزیه در این شهر همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

آب رفسنجان کیفیت مناسبی برای آبیاری ندارد

محمد مختاری، شهردار رفسنجان گفت: این شهر بدترین کیفیت آب را از نظر شوری و املاح دارد و به همین دلیل کار توسعه فضای سبز و نگهداری سخت است.

ادامه روند نهضت آسفالت شاهرود با مساعد شدن شرایط جوی

محمود تیموری، مشاور عمرانی شهرداری شاهرود گفت: برای اجرای شایسته برنامه‌های ستاد نهضت آسفالت در معابر و خیابان‌ها شاهرود، تلاش خواهیم کرد با مساعد شدن شرایط جوی و با رعایت الزامات و استانداردهای مربوطه، مجدداً برنامه‌های آسفالت ریزی را در سطح شهر آغاز کنیم.

پلمب ۱۰۶ واحد صنفی در منطقه دو شهرداری قزوین

سلیمان بهرامی، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ۱۰۶ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال در منطقه دو شهرداری قزوین پلمب شده است.

برگزاری میز خدمت شهرداری در مهاباد

جمال یوسفی، معاون عمران شهرداری مهاباد گفت: میز خدمت شهرداری با حضور شهردار، معاونان و مسئولان واحدهای شهرداری جهت رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات شهروندان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

افزایش سرانه فضای سبز گناوه

منوچهر عابدی، مدیر پارک‌ها و میادین فضای سبز شهرداری گناوه گفت: با برنامه ریزی اصولی، سرانه فضای سبز این شهر در سال جاری، به ۱۰ متر و ۷۰ سانتی متر مربع به ازای هر نفر رسیده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه عمرانی شهرداری فیروزکوه

جعفر پرج، شهردار فیروزکوه گفت: همزمان با دهه فجر و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد؛ یکی از پروژه‌های مهم شهرداری که از سال ۹۲ آغاز شده و امسال به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید، احداث پل جنب درمانگاه قدیم شهر و بازگشایی معبر ۱۸ متری است.

تنظیف معابر و خیابان‌های سطح شهر ساری به شکل هم افزایی

به همت معاونت خدمات شهری شهرداری ساری، پاکسازی محله به محله معابر، لایروبی انهار و جوی‌ها و جداول رفیوژ، به صورت همزمان و به شکل هم افزایی تیمی و به صورت متناوب و مستمر در دستور کار قرار گرفته است.

سنندج به المان‌های شهر مقاومت مزین می‌شود

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از برگزاری فراخوان طراحی و ساخت المان‌های سنندج، شهر مقاومت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد خبر 471857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.