«کالبد شکافی یک ذهن» در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش «کالبدشکافی یک ذهن» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی امید افشاری از دوشنبه سیزدهم بهمن در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «کالبدشکافی یک ذهن» کاری از گروه «بازی با ذهن (تنها)»، به تهیه کنندگی صادق امیری، امید افشاری و شاهین پوشین قرار است از ساعت ۱۹ دوشنبه سیزدهم بهمن در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود.

بازیگران اصلی این نمایش به ترتیب ورود: امید افشاری، راحله امیری، زهره شریفی، راحله ملکی و با صدای خسرو شهراز در نقش فرمانده هستند.

در این نمایش دستیار اول کارگردان: راحله امیری، دستیار دوم کارگردان: شهناز نوری آذر دریانی، مشاور هنری و عکاس: صادق امیری و بازی سازان: پردیس فرامرزی، درنا اخوت، شقایق لطیفی، فاطمه کاظمی، مائده کاظمی، مبینا حسن زاده، هدی برات زاده، هستی صادقی، نیلوفر غیرتمند، محمد سجاد اشراقی، میلاد پر موزه، رامین فیاض نژاد، امیرحسین شایانفر، امیر محمد امینی و بازیگران خردسال: النا شجاعی مهر، نازنین باطانی هستند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: سربازی با روحیه ای لطیف و با تفکری عمیق و فیلسوفانه طی یک عملیات که در جنگ جهانی دوم در یک دهکده اتفاق افتاده روبرو می‌شود پس از مواجه شدن با دشمن و حملات آنها دچار آسیب دیدگی شدید موجی می‌شود، ترس و آسیب دیدگی او فاجعه سنگینی به همراه دارد که همین امر ذهنی آشفته و وجدان نا آرامی را برای او به ارمغان می‌آورد، در دادگاه وجودش خود را به قضاوت مردمان دهکده می‌گذارد و شنیدن ناگفته‌هایی که فقط زمان قدرت گفتنش را دارد ….

سایر عوامل نمایش «کالبدشکافی یک ذهن» عبارتند از: دستیار فرم و منشی صحنه: راحله ملکی، مدیر صحنه و برنامه ریز: شهناز نوری آذر دریانی، طراح گریم: نوشین کرابی، طراحی پوستر: صادق امیری، روابط عمومی: سید مهدی موسوی تبار، موسیقی: سردار وکیلی، امیر حسین شایانفر، کورش امینی طهران، مسئول صدا: فرشاد قره داغی کلوچه و با تشکر از احمد مطوری.

پوستر نمایش «کالبدشکافی یک ذهن» در سی و نهمین جشنواره تاتر فجر به عنوان یکی از نامزدهای این رشته انتخاب شده است.

کد خبر 471839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.