شهرداری با تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اطراف کرج برخورد کند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تخلیه کردن نخاله‌های ساختمانی از رفتارهای آزار دهنده‌ای است که چهره شهر را زشت کرده و مشکلات بهداشتی ایجاد می‌کند بنابراین شهرداری باید با تخلیه کنندگان زباله و نخاله ساختمانی در جاده‌ها و ورودی شهر برخورد کند.

فریده بزنی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات زیست محیطی شهرها تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل‌های غیرمجاز و نزدیک محل سکونت شهروندان است، اظهار کرد: با هدف رعایت حقوق شهروندان و نظم‌بخشی سیمای شهری مکان‌هایی جهت تخلیه و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در حریم شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه حمل نخاله مکلف هستند صرفاً در مکان‌های تعیین شده نخاله‌های ساختمانی را تخلیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلیه نخاله در مکان‌های غیر از مکان‌های تعیین شده با رانندگان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: داشتن شهری سالم و ایمن با رعایت پروتکل‌های زیست محیطی، همکاری مستمر و دلسوزانه شهروندان را نیاز دارد و امید است شهروندان برای حفظ سیمای شهری همکاری‌ داشته باشند.

بزنی بیرانوند اضافه کرد: دپوی زباله‌های ساختمانی باری روی دوش طبیعت است و آلودگی‌های محیطی در پی دارد، از این رو بازیافت آن سبب می شود که مشکلات اینچنینی از بین رود.

عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کامیون‌های مخصوص حمل نخاله‌های ساختمانی باید ساماندهی شوند، گفت: حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی همت همگانی را می‌طلبد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری کنند.

کد خبر 471797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.