به روز رسانی سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان گفت: به منظور تحقق اهداف شهر الکترونیک و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم، نسخه جدید سامانه خدمات الکترونیک شهرداری و سامانه شناسه شهروندی «سمنان من» با قابلیت احراز هویت هوشمند راه اندازی شد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف شهر الکترونیک و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم، نسخه جدید سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان و سامانه شناسه شهروندی «سمنان من» با قابلیت احراز هویت هوشمند راه اندازی شد تا علاوه بر تسهیل و گسترش دستیابی شهروندان به خدمات شهروندی، اصل مهم تکریم ارباب رجوع نیز بیش از پیش برقرار شود.

وی افزود: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط مشتریان و مخاطبان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می‌یابد؛ اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دوسویه و متقابل ایفا می‌کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با اشاره به امکان ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه الکترونیکی شهرداری سمنان، تصریح کرد: درخواست‌های ثبت شده در سامانه توسط شهرداری پیگیری می‌شود و در صورت نیاز به مراجعه حضوری فرد از طریق پیامک به شهروند اطلاع رسانی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: تا در آینده‌ای نه چندان دور، خدمات شهرسازی شهرداری سمنان و همچنین خدمات بین دستگاهی که مرتبط به خدمات ارائه شده توسط شهرداری به سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی است نیز انجام شود، زیرا تمهیدات لازم در این خصوص برقرار شده و نسخه جدید سامانه ارائه شده شامل تمامی این ویژگی‌ها است.

کد خبر 471792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.