جعفر ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با گذشت سه سال هیچ یک از تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران عملی نشده است، اظهار کرد: این اداره کل توان آسفالت حاشیه کمربندی به عرض یک متر را ندارد در حالی که شهرداری چالوس در این بزرگراه بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه کرده است.
وی تصریح کرد: با گذشت حدود دو سال از مصوبه شورای ترافیک، اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران هنوز مجوز پارک سوار فرهنگ را صادر نکرده است این در حالی است که شهرداری امکانات فراوانی در این پارک سوار ایجاد کرده است اما اداره کل با آن همکاری نداشته است.
شهردار چالوس با بیان اینکه صدایمان را به گوش ادارات کل برسانید تا به داد مردم برسند، خواستار انجام تعهدات این اداره کل شد و خاطرنشان کرد: ۱۰ نقطه حادثه خیز شهر که توسط مشاور مطالعات ترافیکی شناسایی و در شورای ترافیک به تصویب رسید در حال اصلاح است.
وی همچنین از تأمین برق روشنایی رینگ دو با همکاری اداره برق خبر داد.
ردایی با بیان اینکه تقاطع پر خطر مدافعان حرم به خیابان آیت الله غفاری که بعد از بهره برداری رینگ دو شهری ایجاد شد برابر طرح مصوب، اصلاح هندسی میشود، تصریح کرد: تابلوهای هدایت مسیر با رویکرد معرفی مناطق گردشگری شهر چالوس در حال نصب است.
وی اظهار کرد: خاموشیهای سوال برانگیز معابر مورد اعتراض مردم است و خطرات و زیانهای دیگری در بر دارد چراکه حداقل ۵۰ درصد چراغها باید روشن باشد.
نظر شما