نتایج آزمون استخدامی امروز اعلام می‌شود

نتایج اولیه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز ۲۸ دستگاه‌ اجرایی کشور در سال ۹۹  تا ساعت ۲۰ امشب بر روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام سازمان سنجش‌، متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزو معرفی‌شدگان برای مرحله بررسی مدارک باشند، باید برای آگاهی از اطلاعیه و اقدامات بعدی در روز چهارشنبه، مورخ ۱۵ بهمن به آدرس درگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر به شرح جدول منتشر شده در سایت سازمان سنجش مراجعه و با توجه به مفاد اطلاعیه مندرج در درگاه دستگاه مورد نظر اقدام کنند.

متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت هستند، لازم است جهت تایید اطلاعات خود اظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، فرم استشهاد محلی موضوع اطلاعیه، مورخ ۲۷ مهر ۹۹ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش را تکمیل کرده و پس از تأیید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند.

در صورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو شده، از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت. همچنین عدم مراجعه متقاضی در مهلت تعیین شده بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی برای بررسی مدارک به منزله انصراف متقاضی از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود. پس از بررسی مدارک از بین متقاضیان واجد شرایط تا چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه استخدامی به هریک از دستگاه‌های اجرایی معرفی خواهند شد.

کد خبر 471774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.