تراکتور _ آلومینیوم اراک/ یاران شجاعی دنبال پیروزی مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال تراکتور در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه_ ۱۱ بهمن ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک است.

دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: کمیل غلامی، رامین بابایی، محمد شاکر و احمد کاظم‌لو

کمک داوران پشت دروازه: وحید صالحی و رضوان سرشار

ناظر: نادر جعفری

تراکتور دنبال ماندن در کورس قهرمانی

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته با پیروزی دو بر یک مقابل گل گهر ۱۹ امتیازه شد و در جایگاه چهارم باقی ماند که اگر بازی مقابل آلومینیم اراک را پیروز شود ۲۲ امتیازه خواهد شد و در صورت پیروزی تمامی رقبای خود در همان رده چهارم و کورس قهرمانی خواهد ماند، اگر به تساوی رضایت دهد احتمال دارد گل گهر و فولاد جای این تیم را بگیرند و در صورت شکست امکان دارد تا رده هفتم پایین بیاید.

تی‌تی‌ها در این بازی وفا هخامنش و سعید مهری را به علت محرومیت در اختیار دارند، شاگردان مسعود شجاعی اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی بمانند باید آلومینیوم را از سر راه خود بردارند.

آلومینیوم شگفتی‌ساز می‌شود!

در آن طرف زمین آلومینیوم اراک هفته پیش قهرمان فصل گذشته را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد. آلومینیوم اگر بتواند تراکتور را شکست بدهد ۱۸ امتیازه خواهد شد و در صورت نتیجه نگرفتن هر یک از تیم‌های بالایی خود به رتبه بهتری صعود خواهد کرد ولی اگر بازی را تساوی کند یا ببازد با توجه به اینکه مس رفسنجان و شهر خودرو هم ۱۵ امتیاز دارند امکان سقوط به رتبه‌های پایین‌تر جدول است.

کد خبر 471731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.