۱۲ بهمن با ۱۲ پروژه در منطقه ۱۲

شهردار اصفهان گفت: در ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» فردا _یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۹۹_ ۱۲ پروژه خدماتی، عمرانی و فرهنگی در منطقه ۱۲ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _۱۱ بهمن ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: فردا در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» پروژه‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی منطقه ۱۲ با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: احداث خیابان آرمان در منطقه ۱۲ یکی از مطالبات ساکنان و معتمدان این منطقه در ملاقات‌های مردمی بود که با هزینه ۳۹۵ میلیارد ریال احداث شده و بهره‌برداری می‌شود.

شهردار اصفهان با اشاره به احداث پارک‌سوار عاشق آباد، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۸ میلیارد ریال به عنوان یکی از پروژه‌های اثرگذار منطقه ۱۲ احداث شده و در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» بهره‌برداری می‌شود؛ پارک سوار یکی از بخش‌های مهم توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه فردا عملیات اجرایی احداث خیابان ۱۲ بهمن نیز در منطقه ۱۲ آغاز می‌شود، ادامه داد: در هفته گذشته از مرکز توانمندسازی بانو امامی این منطقه با حضور «معصومه ابتکار» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بهره‌برداری شد.

نوروزی با بیان اینکه مرکز توانمندسازی بانو امامی با هدف توانمندسازی و کارآفرینی زنان احداث شده است، اظهار امیدواری کرد: این پروژه‌ها و اقدامات زمینه تامین رفاه و آرامش بیشتر برای مردم این منطقه را فراهم کند.

کد خبر 471713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.