سپاهان_شهرخودرو/ پیش به سوی صدرنشینی

تیم فوتبال سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال میزبان شهرخودرو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های سپاهان و شهرخودرو در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرخودرو

شنبه، ۱۱ بهمن ماه، ساعت ۱۷:۰۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: موعود بنیادی فر

پخش زنده: شبکه اصفهان، خراسان رضوی

آخرین رویارویی: سپاهان ۲_شهرخودرو صفر

تیم محرم به دنبال صدرنشینی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های سپاهان و شهرخودرو در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سپاهان این موقعیت را دارد تا با کسب سه امتیاز خانگی، بالاتر از استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد، اتفاقی که دقیقاً فصل گذشته در همین هفته‌های پایانی نیم فصل برای طلایی پوشان رقم خورد اما در ادامه با اوج گیری پرسپولیس با یحیی گل محمدی، سپاهان از صدر جدا شد و در نهایت نتوانست به مقام قهرمانی برسد.

سپاهان هفته گذشته در یک دیدار خارج از خانه سخت برابر صنعت نفت به برتری رسید تا با یک رده صعود به رتبه دوم جدول برسد و حالا نیز با توجه به توقف روز گذشته استقلال برابر نفت مسجد سلیمان، این فرصت برای سپاهان مهیاست تا با یک پیروزی دیگر، صدر جدول را از آن خود کند. سپاهان که در فصل جاری هیچ گاه نتوانسته بیش از دو پیروزی متوالی کسب کند، امیدوار است فردا این طلسم را هم بشکند و با کسب سومین پیروزی متوالی به هدف خود برسد.

پیروزی سپاهان برابر شهرخودرو از یک لحاظ دیگر نیز برای فوتبال اصفهان مهم است و آن رقابتی است که شهرخودرو با ذوب آهن در پایین جدول دارد، با پیروزی ارزشمند روز گذشته ذوب آهن برابر نساجی، سبزپوشان اصفهانی با شهرخودرو در جدول همسایه شدند و شکست شهرخودرو از این لحاظ هم می‌تواند به نفع ذوب آهن باشد.

شهرخودرو که در این فصل هدایتش بر عهده مهدی رحمتی است، نتایج جالبی کسب نکرده است و با ۱۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. شاگردان رحمتی ۴ دیدار از ۶ دیدار خارج از خانه خود را واگذار کرده‌اند و تنها یک پیروزی خارج از خانه داشته‌اند که آن هم برابر ذوب آهنی بود که در آن بازی اکثر بازیکنان اصلی‌اش را به دلیل کرونا در اختیار نداشت. در شهرخودرو امین قاسمی‌نژاد ستاره خط حمله این تیم به شمار می‌رود، مهاجمی که تاکنون ۷ گل به ثمر رسانده است و فردا خطر اصلی برای مدافعان سپاهان است.

سپاهان در حالی به مصاف شهرخودرو می‌رود که مهدی کیانی را به دلایل انضباطی و رسول نویدکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر بازیکنان آماده بازی امروز هستند. در سوی دیگر نیز شهرخودرو حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و روح الله سیف‌اللهی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی مصلح، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، امید نورافکن، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی شهرخودرو:

میلاد فراهانی، محمدعرفان معصومی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رضا یزدان دوست، امیرحسین کریمی، اکبر صادقی، صادق صادقی، رحمان جعفری، امین قاسمی نژاد و حسین مهربان

کد خبر 471701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.