جلالی: هرچه سریع تر برای ترمیم و یارگیری اقدام می کنم

سرمربی نساجی گفت: ده روز است که روی دفاع‌مان کار می‌کنیم اما در همان ثانیه‌های اول گل خوردیم. بعضی از بازیکنان اشتباهی به این تیم آمدند. نمی‌گذارم وضعیت به همین شکل تا نیم فصل ادامه پیدا کند.

به گزارش ایمنا، مجید جلالی بعد از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: بازی بسیار غافلگیر کننده و آزاردهنده‌ای داشتیم. تیم حریف سه بار روی دروازه ما نیامد. ۱۰ روز است که روی دفاع‌مان کار می‌کنیم اما در همان ثانیه‌های اول گل خوردیم. زود به بازی برگشتیم. احساس می‌کنم قواعد بازی در این فصل فرق کرده و چیزهایی که در زمین دیدم به هیچ وجه پذیرفتی نیست.

جلالی در خصوص تیم نساجی گفت: قطعاً تیم نیاز به ترمیم دارد. به هواداران میگویم نگران نباشد و از همین فردا این ترمیم را شروع می‌کنم. بعضی از بازیکنان اشتباهی به این تیم آمدند چون در قواره نساجی جا نمی‌گیرند. نمی‌گذارم وضعیت به همین شکل تا نیم فصل ادامه پیدا کند و خیلی سریع این تیم را ترمیم می‌کنیم. باید نگاه‌مان به آینده باشد و امیدوار باشیم و نباید به هیچ عنوان به تسلیم شویم زیرا باید از این تیم مراقبت کنیم. تیم نساجی، تیم مردم و دل سوخته است.

وی افزود: من در این چند روز دیدم چه کسانی به اینجا آمدند. به هیچ وجه از پا در نمی‌آییم تا بتوانیم به روزهای خوب برگردیم، به روزهایی که شایسته تیم نساجی است.

سرمربی نساجی در پاسخ به سوال اینکه در نیم فصل بودجه کافی برای بستن یک تیم قدرتمند وجود دارد، بیان کرد: از نظر بودجه مشکلی نداریم مشکل در یارگیری است. یارگیری در نیم فصل سخت‌تر از ابتدای فصل است. هر بازیکنی را بخواهیم جذب کنیم، در ابتدا باید باشگاه اش را راضی کنیم و راضی کردن باشگاه‌ها سخت است. سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد و شرایط اجازه می‌دهد یارگیری خوبی انجام دهیم. با آقای حدادی صحبت کرده‌ام، نظر بودجه مشکلی نداریم و امیدوارم بازیکنان خیلی بهتری جذب کنیم.

جلالی در پاسخ به سوال اینکه از عملکرد بازیکنان پایه‌ای که امروز بازی کردند راضی بوده است یا نه، گفت: کاملاً راضی بودم. از عمل کرد جوادیان در دفاع چپ بسیار راضی بودم. حتماً این روند را تسریع می‌کنیم و جوانان بیشتری به تیم می‌آورم.

کد خبر 471667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.