۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
باید قوی تر عمل کنیم

مربی ذوب آهن گفت: برای این سه امتیاز سه ماه صبر کردیم و پیروزی در این بازی حاصل صبر و تلاشمان بود.

به گزارش ایمنا، میلیچ چرچیچ در خصوص پیروزی ذوب‌آهن مقابل نساجی اظهار کرد: به بازیکنان تبریک می‌گویم. این برد را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنیم زیرا زمان زیادی برای پیروزی تیم صبر کردند. همیشه از اینکه کارمان را درست پیش می‌بریم مطمئن بودم و در هر تمرین یقین بیشتری پیدا می‌کردم. تیم ما در هر مسابقه تلاش خود را می‌کرد. پیروزی در این بازی حاصل کارمان بود.

مربی ذوب‌آهن در خصوص روند بازی گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و توانست خودمان را نشان دهیم. مشکلاتی در دفاع داشتیم، اما به بازی برگشتیم و بازی دو بر یک شد. از نیمه اول رضایت داشتیم. در نیمه دوم ۱۰ نفره بودیم بازی برایمان سخت شد. در فوتبال باید به موقعیتی که در آن قرار داریم احترام بگذاریم و این کار را امروز بازیکنان تیم ما خوب انجام دادند.

وی ادامه داد: ما از ابتدا می‌دانستیم چگونه در این بازی برنده شویم. از فرصت‌هایی که داشتیم برای رسیدن به گل تلاش کردیم.

ملیچ در پاسخ سوال اینکه با این پیروزی چقدر به بقا در لیگ امید دارد، بیان کرد: تیم ما باید قوی‌تر شود و بهتر بازی کند. برای این سه امتیاز سه ماه صبر کردیم. بازی بعدی ما مقابل تیم سپاهان است. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. برای هر بازی تاکتیک ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به اخراج بازیکن تیم و رحمان رضایی، تصریح کرد: هیچ موقع درباره داورها حرفی نمی‌زنم. در این سه ماه مشکلات زیادی برای تیم به وجود آمد. در بازی قبلی نیز گل ما را آفساید اعلام کردند. با بازیکن‌مان صحبت کردیم و گفت هیچ چیز بدی نگفته است. ما بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

کد خبر 471662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.