دستاورهای انقلاب در بین جوانان بازگو شود

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: اگر دلسردی و انتقادی و شبه‌ای ایجاد می‌شود به دلیل فاصله گرفتن مسئولین از آرمان‌های نظام است چون که آن گونه که باید حرکت جهادی انجام نمی‌دهند تا مشکلات اقتصادی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه نماز جمعه شهر بوئین میاندشت با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی به واسطه آرمان‌ها و شعائر اسلامی پایدار و زنده خواهد ماند.

وی افزود: اگر دلسردی و انتقادی و شبهه‌ای در بین مردم ایجاد می‌شود به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از آرمان‌های نظام است چون آنگونه که باید حرکت جهادی انجام نمی‌دهند تا مشکلات اقتصادی برطرف شود.

امام‌جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه مرزبندی با دشمنان از آرمان‌های انقلاب است و باید سرلوحه مسئولین قرار گیرد تا با تکیه بر اقتصادی مقاومتی در تولیدات داخلی به خودکفایی برسیم، گفت: با استفاده از ظرفیت نسل جوان، انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرد و در آینده اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها چاره‌ای جز تسلیم نخواهند داشت.

اسکندری گفت: یکی از وظایف آحاد جامعه به ویژه جوانان شناخت تاریخ دوران انقلاب است، تاریخ گذشته دوران انقلاب باید مطالعه شود وگرنه افرادی با ساختن اشتباه از تاریخ گذشته انقلاب باعث دلسردی و شبهه افکنی در بین نسل جوان می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل نابسامانی‌ها در اعصار گذشته بخشی از کشور در تصاحب کشورهای همسایه قرار گرفت اما با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، در جنگ هشت ساله نه تنها یک وجب از خاک ایران در اختیار رژیم بعث قرار نگرفت بلکه در خاک دشمن پیشروی کردند.

امام‌جمعه بوئین میاندشت متذکر شد: رشد علمی و پزشکی، دستاورهای موشکی و نانوتکنولوژی و زیست محیطی و اجرای پروژه‌های دیگر در کشور از برکات نظام است و باید نسل آینده در جریان دستاورهای انقلاب قرار گیرند.

کد خبر 471630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.