دعوت از رئیس مجلس برای سفر به منطقه شرق اصفهان

نماینده ورزنه در شورای شهرستان اصفهان گفت: مردم شرق اصفهان گلایه‌مند هستند که چرا رئیس مجلس به دیگر استان‌ها سفر می‌کند اما نمایندگان مجلس برای سفر او به شهرهایی مانند ورزنه و دیدن آسیب‌های وارده از خشکسالی به این منطقه اهتمام نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر قطبی در سی و پنجمین جلسه علنی شورای شهرستان اصفهان با اشاره به تجمع اعتراضی مستمر کشاورزان شرق اصفهان، اظهار کرد: اعتراض این کشاورزان به حضور نیافتن مسئولان استانی در شرق اصفهان و همچنان این تجمع بدون پاسخ مانده است.

وی افزود: خواسته کشاورزان رهاسازی آب و جبران کمبود بذر و کود است، افزود: برای صدور پروانه چاه‌ها باید ۱۷ اداره طی شود که فرایندی بسیار زمان‌بر است.

عضو شورای شهرستان اصفهان تصریح کرد: مردم شرق اصفهان گلایه‌مند هستند که چرا ریاست مجلس به دیگر استان‌ها سفر می‌کند، اما نمایندگان مجلس برای سفر او به شهرهایی مانند ورزنه و دیدن آسیب‌های وارده از خشکسالی به این منطقه اهتمام نمی‌کنند.

وی ادامه داد: چرا از ۲۱ نفر نماینده استان اصفهان تنها یک نماینده در کمیسیون تلفیق عضو است؟ چرا در حالی که طبق مصوبات شورای عالی آب، هرگونه بارگذاری بر حوضه زاینده رود ممنوع است، در کمیسیون تلفیق برای طرح‌های بدون مجوز اعتبار تصویب می‌شود؟

قطبی با بیان اینکه مردم در خصوص اجرا نشدن مصوبات قانونی شورای عالی آب گلایه شدید دارند، ادامه داد: بسیاری از کشاورزان محبور شده‌اند به دلیل وضعیت بد اقتصادی ادوات کشاورزی خود را فروخته و جهیزیه دخترانشان را بخرند.

کد خبر 471514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.