آمار کرونا قزوین ۹ بهمن؛ بدون فوتی و ۸۸ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۹ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز – پنجشنبه ۹ بهمن‌ماه - اظهار کرد: طی این مدت زمان ۸۸ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین شناسایی شده است و ۳۴ مورد جدید قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان قزوین بستری شدند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی مبتلا به کرونا در استان قزوین گزارش نشده و با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون در شمار هزار و ۲۶۸ نفر ثابت ماند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی گفت: در وضعیت کنونی ۱۷۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند که از این تعداد ۲۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

ارداقیان اظهار کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۹۸۰ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین بستری شده است.

کد خبر 471507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.