پیشگیری از تخلفات ساختمانی در کرج

سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری با اشاره به برگزاری جلسه ای با معاون دادستان گفت: پیشگیری از تخلفات ساختمانی و ساماندهی وانت بارها در این جلسه بررسی شد.

به گزارش ایمنا، سید جواد موسوی با اشاره به جلسه‌ای که با معاون دادستان کرج داشته است، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و شروع فصل بهار هماهنگی لازم نسبت به فراهم کردن آرامش و سلامت شهروندان در راستای وظایف ذاتی در جلسه‌ای با حضور معاون دادستان و رئیس پلیس راهور بررسی شد.

وی اضافه کرد: رفع مشکل سد معبر و انضباط شهری نیازمند همکاری مطلوب مراجع قضائی، نیروی انتظامی و پلیس راهور به ویژه شهروندان است.

سرپرست اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج گفت: خودروهایی که با پارک در سطح معابر و پیاده روها اقدام به سد معبر، فروش میوه و سایر اقلام می‌کنند، مشکلات ترافیکی، بهداشتی و برخی حوادثی را برای عابران پیاده به وجود می‌آورند.

موسوی خاطرنشان کرد: پیشگیری و رفع تخلفات ناشی از ساخت و ساز غیرمجاز، طرح ساماندهی وانت بارها، دست فروشان و جمع آوری متکدیان با همکاری معاون دادستان و عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور با جدیت اجرا خواهد شد.

کد خبر 471499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.