مشاغل مزاحم به خارج شهر گلپایگان منتقل می شوند

شهردار گلپایگان گفت: با اقدام مشترک و هم افزایی تمام کارگروه‌ها، وضعیت مشاغل و اصناف مشمول انتقال قطعی مشاغل مزاحم به خارج شهر تعیین تکلیف می‌شود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (پنجشنبه) در جلسه ساماندهی مشاغل شهرستان اظهار کرد: با افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی و نیاز جامعه به شغل و کسب و کار، حرفه‌های جدیدی در شهرها ایجاد شده که نحوه فعالیت بعضی از آن‌ها ساختارهای مختلف شهری را دستخوش تغییر کرده است.

وی افزود: برای جلوگیری از آلودگی محیطی، رفع مزاحمت‌ها و هویت بخشی به این گونه مشاغل مزاحم، برنامه ریزی دقیق و مناسب سازی شهر و اصلاح مناظر عمومی، ساماندهی مشاغل مزاحم اهمیت دارد.

شهردار گلپایگان گفت: شهرداری برای واگذاری زمین مناسب به صاحبان این مشاغل، مکاتبات لازم با اداره راه و شهرسازی را انجام خواهد داد و از این پس از مشاغل با همکاری اداره‌های صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان به صورت هفتگی بازدیدهای مشترک انجام خواهد شد.

شکرزاده با تأکید بر لزوم بررسی مفاد آئین نامه ساماندهی و تطبیق آن با وضعیت مشاغل و اصناف و فعالیت‌های اطراف شهر، افزود: با اقدام مشترک و هم افزایی تمام کارگروه‌ها، وضعیت مشاغل و اصناف مشمول انتقال قطعی به خارج شهر تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 471445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.