افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۳ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در بیست و ششمین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» ۱۳۳ میلیارد تومان پروژه در این منطقه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارک سوار عاشق آباد با مبلغ اجرای ۵۸ میلیارد ریال و مبلغ تملک ۴۵۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: احداث خیابان آرمان به طول ۶۰۰ و عرض ۳۰ متر نیز که برای اجرای آن ۳۵ میلیارد ریال و برای تملک آن ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده، از دیگر پروژه‌های آماده بهره برداری این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به مرکز توانمندسازی بانو امامی، ادامه داد: این مرکز با مبلغ اجرای ۳۶ میلیارد ریال و مبلغ تملک ۲۱ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۳۲۵ مترمربع زمین با یک هزار و ۱۵۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.

وی گفت: از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۲ خیابان سازی محور اتصالی محلات عاشق آباد و شهرک مهدیه به شهرک امیرکبیر به طول یک هزار و ۱۰۰ متر با مبلغ اجرای ۱۵ میلیارد ریال، خیابان سازی خیابان فیروزه و ساماندهی خیابان معرفت با هزینه اجرایی ۱۵ میلیارد ریال، پل عابر پیاده خیابان کاوه با هزینه اجرایی ۱۷ میلیارد ریال و ۵۶ متر طول دهانه، خیابان سازی محور اتصالی شهرک مهدیه به خیابان مینو و کندرو خیابان امام خمینی حد فاصل خیابان ۱۲ بهمن تا خیابان زرین با مبلغ اجرایی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مبلغ تملک ۷۲ میلیارد ریال است.

باقری خاطرنشان کرد: کلنگ پروژه‌های خیابان ۱۲ بهمن به طول ۵۵۰ و عرض ۲۴ متر با مبلغ اجرا ۱۷ میلیارد ریال و مبلغ آزادسازی ۶۶ میلیارد ریال، خیابان سازی خیابان کار و کارگر و قائم مقام با مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، پارک سه هزار مترمربعی حکمت با مبلغ اجرای شش میلیارد ریال و مبلغ تملک ۱۵۰ میلیارد ریال روز یکشنبه هفته آینده با حضور شهردار اصفهان به زمین زده می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی کلکتور و خط انتقال پساب تصفیه شده از شهرک قدس تا خیابان مفتح با مبلغ اجرای ۴۵ میلیارد ریال به طول سه هزار متر خط لوله و ایستگاه پمپاژ همچنین کلکتور و منبع آب نگین با مبلغ اجرای ۴۰ میلیارد ریال و مبلغ تملک پنج میلیارد ریال نیز آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: جمع کل ریالی پروژه‌های آماده افتتاح و کلنگ زنی این منطقه در برنامه» هر یکشنبه، یک افتتاح» هفته آینده مبلغ ۱۳۳ میلیارد تومان است.

کد خبر 471440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.