زیباسازی محیط شهری زنجان برای افزایش نشاط شهروندان

شهردار زنجان گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در فضای شهری با توجه به گرامیداشت دهه فجر، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اعیاد ماه رجب در دستور کار زیبا سازی محیطی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب الله ملایی یگانه در جلسه هماهنگی کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی ستاد بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه این دهه متعلق به آحاد جامعه است، اظهار کرد: انتقال مفاهیم، تجربیات ارزنده و اصول اعتقادی بر پایه انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم کشور از سوی حاکمیت و مردم ضروری است.

وی از برنامه ریزی های آتی و تمهیدات لازم در شورای معاونان شهرداری برای فضاسازی شهری در ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ۲۲ بهمن متعلق به آحاد مردم است و همه باید در صحنه حضور داشته باشند و با شور و نشاط پیروزی انقلاب را به نسل آینده انتقال دهند.

شهردار زنجان افزود: ایجاد نشاط اجتماعی در فضای شهری با توجه به گرامیداشت دهه فجر، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و خجسته اعیاد ماه رجب در دستور کار زیبا سازی محیطی قرار دارد.

وی از برگزاری نمایشگاه خیابانی عکس دوران انقلاب در مسیر پیاده راه سبزه میدان تا میدان انقلاب برای بازدید عموم، خبرداد.

یگانه گفت: انتخاب و تقدیر از ادارات برگزیده جهت زیباسازی محیطی همزمان با دهه فجر، برگزاری رژه خودروها و استقرار ایستگاه‌های شعار نویسی خودرو در مسیرهای پیش بینی شده، توزیع و نصب پوسترهای موضوعی در اتوبوس‌ها و تاکسی‌های حمل و نقل عمومی درون شهری از برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: تمرکز بر تبلیغات محیطی با محتوای پیروزی انقلاب و دهه فجر، ولادت حضرت زهرا (س) و مقام مادر، گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنجان از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه و فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل‌های کنترل و پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا را بخش دیگری از برنامه است.

کد خبر 471426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.