استمداد از خیران سلامت برای تهیه تجهیزات پزشکی

عضو هیئت امنای مجموعه فرهنگی و خیریه صاحب‌الامر گفت: این مجموعه برای کمک و ارائه خدمات به افراد بی‌بضاعت راه‌اندازی شده است که به مدد و همت خیران برای تکمیل تجهیزات پزشکی نیاز دارد تا بتوانیم به سلامت و رفع نیازهای پزشکی افراد نیازمند کمک کنیم.

حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یک مجموعه پزشکی برای ارائه خدمات با هزینه کمتر راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این مرکز برای خدمت به افراد و مددجویان نیازمند به خدمات پزشکی و بدون توانایی مالی، فعالیت می‌کند.

وی در خصوص چالش‌های این مرکز افزود: مددجویان و افراد کم بضاعت به این مرکز پزشکی مراجعه می‌کنند، اما تجهیزات پزشکی که با کمک خیران خریداری شده، کارایی مناسبی ندارد و این موضوع فعالیت مرکز و کمک به مردم کم بضاعت را با مشکل مواجه کرده است.

عضو هیئت امنای مجموعه فرهنگی و خیریه صاحب‌الامر خاطرنشان کرد: این مرکز پزشکی مجموعه‌ای بزرگ و آماده فعالیت است و تنها به تجهیزات و امکانات جدید و کارآمد نیاز دارد تا بتواند به افراد تحت پوشش مجموعه و یا مددجویانی که به مرکز معرفی می‌شوند و به خدمات پزشکی نیاز دارند، خدمات لازم را با کمترین هزینه و یا رایگان در اختیار افراد محروم قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه کمتر مجموعه و یا خیریه‌ای وجود دارد که خدمات پزشکی به افراد کم بضاعت ارائه دهد، افزود: خدمات پزشکی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان برای افراد مناطق محروم و کم درآمد انجام داد، در حال حاضر به همت و مدد خیران برای تهیه دستگاه‌ها و بودجه لازم برای فعالیت کامل‌تر نیاز داریم و امیدواریم که دست یاری خیران و مسئولان شهر به کمک مجموعه بیاید تا بتوانیم خدمات رایگان پزشکی را در اختیار افراد کم بضاعت و یا بی‌بضاعت قرار دهیم.

طباطبایی با درخواست از خیران برای کمک به تأمین تجهیزات، گفت: رفع مشکلات پزشکی افراد مناطق محروم و کم برخوردار از اقدامات بسیار مهم بوده، چرا که تأمین هزینه‌های پزشکی با وضعیت فعلی اقتصادی برای خانواده‌های بی‌بضاعت بسیار سخت و یا گاهی غیرممکن است. پزشکان نیز اعلام آمادگی برای همکاری با مرکز کرده‌اند، اما به دلیل کامل نبودن تجهیزات، نمی‌توانیم خدمات کاملی را ارائه دهیم.

کد خبر 471401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.