دومین پیاده‌رو گردشگری کشور در نوشهر احداث می‌شود

شهردار نوشهر گفت: دومین پیاده‌رو شهری و گردشگری کشور به طول سه کیلومتر در این شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی امانی با اشاره به بودجه ۸۴ میلیارد تومانی شهر اظهار کرد: نیروگاه زباله سوز اولین نیروگاه شمال کشور بود که با حضور مجازی رئیس جمهور افتتاح شد.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی‌ها و براساس مطالعات، احداث پل ماشلک با قرارداد ۳۸ میلیارد تومانی در شهر آغاز شد که در حال حاضر این طرح طبق برنامه انجام می‌شود.

شهردار نوشهر با بیان اینکه یکی از برجسته‌ترین پروژه‌ها، تملک باغ یک هکتاری تقاطع بهارستان بوده است، افزود: اقدامات اجرایی این پروژه شروع شد که می‌تواند نقطه عطفی در حوزه گردشگری و تفرجگاهی در غرب نوشهر باشد.

وی با اشاره به طرح تفصیلی شهر نوشهر و تعریض تقاطع بهارستان اظهار کرد: در این طرح لاینی برای پیاده رو و دوچرخه سواری طراحی شده است.

امانی با بیان اینکه لاین وسط تقاطع بهارستان مسیری برای پیاده روی مردم تعبیه شده است، گفت: باند سه متری دوچرخه سواری نیز طراحی و تعبیه شده است.

وی استفاده از دیوار گیاهی را از جمله مزیت‌های پروژه پیاده راهی در هلستان عنوان کرد و گفت: از نظر مسافت دومین پیاده راه کشور بعد از اصفهان محسوب می‌شود و این طرح تاکنون مورد بازدید و استقبال فراوان شهروندان قرار گرفته است.

شهردار نوشهر با بیان اینکه تاکنون کارت زردی از شورا دریافت نکردیم، گفت: شورا نقش نظارتی دارد و خوشبختانه در حال حاضر فضا مثبت است و با تمام انرژی پیش رویم.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی نوشهر در حال بازنگری و ابلاغ است، گفت: امیدواریم شاهد تکمیل این طرح باشیم.

امانی درباره بودجه سال جاری شهرداری گفت: بودجه امسال ۸۴ میلیارد تومان و دوباره بودجه سال قبل بوده است و تا امروز طبق برنامه پیش رفته است.

شهردار نوشهر با بیان اینکه بودجه سال آینده نیز با برنامه خاصی در حال تهیه است، افزود: بودجه سال آینده به زودی تعیین و ابلاغ می‌شود و شورای دوره ششم هیچ دغدغه‌ای از بدهی شهرداری نخواهد داشت.

وی گفت: علاوه بر اینکه بدهی به جا نخواهیم گذاشت بلکه پروژه‌ها را طبق برنامه اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 471390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.