روزنامه‌های ورزشی ۹ بهمن ماه؛ استقلال در محاصره قهرمانان

روزنامه‌های ورزشی ۹ بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنجشنبه _ ۹ بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " استقلال در محاصره قهرمانان" اشاره به هم‌گروهی استقلال با الشرطه، الدوحیل و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " میلیچ: به زودی به تهران برمی گردم" اساره به این دارد که مدافع کروات استقلال بلیط برگشت گرفت.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " حس خیلی خوبی درام که به لیگ برگشتم" صحبت‌های جلالی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد دیدار با ذوب آهن بازی کلیدی و حساسی است.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " استقلال به دنبال جبران و حفظ صدر" اشاره به شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از فردا دارد.

روزنامه ابرار ورزشی با عنوان " پرسپولیس به یاران خلیل زاده رسید، استقلال در گروه مرگ" اشاره به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

روزنامه شوت با عنوان " ناظمی: افتخار جدیدم را تقدیم به همه دختران ایران می‌کنم" صحبت‌های گلاره ناظمی داور مطرح فوتسال را نشان می‌دهد.

روزنامه صدای سپاهان با عنوان " هواداران آبادانی دمتون گرم" اشاره به تشویق محرم نویدکیا توسط هواداران تیم صنعت نفت آبادان دارد.

روزنامه استقلال با عنوان " استقلال بازهم در گروه مرگ" اشاره به هم‌گروهی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " دستگیره پنجره همچنان در دست کروات‌ها" اشاره به این موضوع دارد که شنبه آخرین مهلت تسویه با بودیمیر و رهایی از خطر محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس است.

کد خبر 471370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.