زمان آن رسیده از اسطوره‌های خود استفاده کنیم/ موضوع کیانی به موقع اعلام می شود

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: فوتبال سپاهان مکتب خاص خود را دارد و دیگر زمان آن رسیده بود که این تیم از اسطوره‌ها، چهره‌های ماندگار و وفاداران خود در کادر فنی استفاده کند که به لطف خدا این اتفاق افتاد و امروزه تلاش داریم یک فلسفه فنی، اخلاقی و رفتاری را کادر فنی و بازیکنان سپاهان به جامعه ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت در برنامه تقدیر از پیشکسوتان در جمع خبرنگاران در رابطه با این برنامه، تصریح کرد: پیشکسوتان مخزن ارزشمند سال‌ها تلاش، تجربه، سعی، خطا و اسطوره‌هایی هستند که مردانگی و شرافت را ثابت کردند. محفل بسیار سنگین و همه جانبه‌ای تحت نام مرحوم استاد یاوری بود که همگان را در کنار خود جمع می‌کرد و فضای بسیار صمیمی و برادرانه‌ای شاهد بودیم.

وی ادامه داد: تجدید خاطره‌هایی که ستاره‌های بزرگ فوتبال آسمان، اصفهان و ایران نسبت به یکدیگر داشتند زیبایی این شب را چند برابر کرد. از مجموعه شیپور و همه افرادی که با قدم‌های خود برای اثبات یک رنگی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم و یاد و خاطره همه در گذشتگان ورزش فوتبال استان را گرامی می‌داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بر اساس یک اندیشه راهبردی محرم نویدکیا انتخاب شد، تصریح کرد: فوتبال سپاهان مکتب خاص خود را دارد و دیگر زمان آن رسیده بود که این تیم از اسطوره‌ها، چهره‌های ماندگار و وفاداران خود در کادر فنی استفاده کند که به لطف خدا این اتفاق افتاد و امروزه تلاش داریم یک فلسفه فنی، اخلاقی و رفتاری را کادر فنی و بازیکنان سپاهان به جامعه ارائه دهند، امیدواریم همدلی، دوستی و صمیمت روز به روز بیشتر شود.

ساکت در خصوص هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان، خاطر نشان کرد: بهترین درودها را به مردم با شرافت خوزستان و آبادان تقدیم می‌کنم. هواداران خونگرم و بافرهنگ صنعت نفت آبادان علیرغم اینکه نمی‌توانستند در ورزشگاه حضور یابند، اما به تیم خود عشق می‌ورزند. بدون شک روح بلند استاد دهداری که معلم اخلاق و توانمندی فنی بوده امروز در آبادان موج می‌زند. شاهد یک منش پهلوانانه از باشگاه، مردم و هواداران صنعت نفت آبادان بودیم که به نمایندگی از کادر فنی، بازیکنان و هواداران سپاهان از آنها تشکر می‌کنم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه مهدی کیانی چه وضعیتی دارد؟، گفت: این موضوع به موقعش اعلام خواهد شد.

کد خبر 471359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.