مستندسازی روابط اصفهان با شهرهای خواهرخوانده

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در میان خواهرخوانده‌های اصفهان، کوالالامپور یکی از شهرهایی است که به نقطه خوبی در ارتباط با اصفهان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز (چهارشنبه) در دیدار برخط شهردار اصفهان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی، اظهار کرد: طرح شهروند دیپلمات با هدف استفاده از ظرفیت افرادی که ممکن است در شهرهای دیگر به‌ویژه شهرهای خواهرخوانده بتوانند تسهیل‌گر روابط اصفهان با این شهرها باشند، مطرح شد.

وی افزود: با تحقق این طرح، به جای آنکه صرفاً در شهرداری برای ایجاد روابط فکر کنیم به توسعه روابط از طریق شهروندان تسهیلگر و کنشگر خواهیم پرداخت. این افراد ممکن است سابقه زندگی یا تحصیلات در دیگر شهرها را داشته و برای توسعه همکاری میان دو شهر ایده داشته باشند بنابراین برای تقویت این موضوع در بودجه سال آینده شهرداری مبلغی گنجانده شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تقدیر از دیدار سفیر ایران در مالزی با شهردار کوالالامپور و تقدیم هدیه اصفهان به وی، اضافه کرد: در میان خواهرخوانده‌های اصفهان، کوالالامپور یکی از شهرهایی است که به نقطه خوبی در ارتباط با اصفهان رسیده است.

حجتی ادامه داد: تقویت درگاه اطلاع‌رسانی شهرداری یکی از پروژه‌های جاری مدیریت شهری است که تا پایان سال بخش فارسی و تا آخر خردادماه بخش انگلیسی آن به‌طور کامل تحویل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مستندسازی در بخش بین‌الملل در ارتباط با همه خواهرخوانده اتفاق افتاده و وقایع‌نویسی وجود دارد بنابراین با بسط این محتوا بهتر از آن استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: چهار کتاب و کتابچه منتشر شده توسط اداره ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری به زودی با حضور یکی از مقامات وزارت خارجه رونمایی می‌شود؛ پیشنهاد مستند نگاری روابط اصفهان با دیگر شهرها می‌تواند موضوع یکی از کتاب‌های آینده اداره کل در این زمینه باشد.

کد خبر 471323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.