عصرانه خبری شهرهای ایران در ۸ بهمن ماه

در این بسته خبری از تصویب لایحه تعرفه عوارض شهرداری سنندج تا ساماندهی ورودی شمالی نجف‌آباد و تسهیلات شهرداری شاهرود برای معلولان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پلاک‌کوبی یکی از کوچه‌های قزوین به نام هنرمند قزوینی

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: یکی از کوچه‌های قزوین به نام مرحوم ایزد فر، هنرمند به نام قزوینی پلاک‌کوبی شد.

عملیات اجرایی طرح «بلوار کیش» در بندر چارک آغاز می‌شود

علی مقدس زاده، معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز عملیات اجرایی طرح جاده کمربندی «بلوار کیش» ورودی بندر چارک در دهه مبارک فجر خبر داد.

ساماندهی ورودی شمالی نجف‌آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: هم‌زمان با ادامه مراحل اجرایی بهسازی و ساماندهی ورودی غربی نجف‌آباد که میدان نجف‌اشرف و المان آن شاخص‌ترین قسمت آن محسوب می‌شود، توافق چند سال پیش شهرداری نجف‌آباد با راه و شهرسازی در موضوع اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان شهدا دانشجو نیز، به نوعی احیا و بازنگری خواهد شد.

تصویب لایحه تعرفه عوارض شهرداری سنندج

هیوا مظفری کرد، مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری سنندج در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اعلام کرد: در راستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری بر اساس قیمت منطقه‌ای متغیر است.

مزایده بخشی از املاک مازاد برای رفع مشکلات کارگران شهرداری یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: شهرداری به منظور پرداخت حقوق معوق کارگران سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج خواهان همکاری اعضای شورای شهر برای فروش بخش املاک مازاد است تا با انجام مزایده مشکلات این کارگران رفع شود.

فضاسازی معابر و میادین قروه به مناسبت دهه فجر

شهرداری قروه عملیات فضا سازی معابر و میادین سطح شهر را به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ۳۰۰۰ متر ریسه پرچمی، ۲۵۰۰ متر ریسه رنگی، ۷۵ تخته پرچم ایران و ۷ تخته بنر با مضامین دهه فجر توسط عوامل اجرایی شهرداری قروه انجام داد.

تصویب عوارض و بهای خدمات شهرداری ساوه

تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۰ شهرداری ساوه به تصویب رسید.

تسهیلات شهرداری شاهرود برای معلولان

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با تاکید بر اینکه دسترسی آسان شهروندان کم توان و معلولان به کلیه اماکن و معابر عمومی، حقی است که همواره بر آن تاکید شده است، گفت: در راستای حمل و نقل آسان و به جهت استفاده معلولان، جابجایی آنان به سمت باشگاه ورزشی شاهرود به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

سنگفرش پیاده‌روهای خیابان شریعتی سیرجان

رضا سروش نیا، شهردار سیرجان با بیان اینکه عملیات سنگ‌فرش پیاده‌روهای خیابان شریعتی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عملیات سنگ فرش پیاده‌روهای این معبر با هدف بهسازی معابر و همچنین سهولت در تردد عابرین در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

بوشهر رنگ انقلاب می‌گیرد

احمد بارگاهی، رئیس کارگروه فضاسازی شهری بزرگداشت دهه مبارک فجر در بوشهر گفت: فضای بوشهر در دهه فجر انقلابی خواهد شد.

کد خبر 471290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.