فردا آلودگی هوای اصفهان شدید است/ ورود سامانه بارشی به غرب استان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان درمورد وضعیت آلودگی هوا در روز پنجشنبه هشدار داد و گفت: آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان تا اواسط روز جمعه ادامه می‌یابد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پایداری جو در سطح استان اصفهان تا شامگاه امروز ادامه دارد، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق در ساعات پیش رو صاف تا کمی ابری است و گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی استان فراهم است.

وی ادامه داد: سامانه ناپایداری روز پنجشنبه از مناطق غرب استان وارد می‌شود که با فعالیت آن وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش برف و باران بسیاری از مناطق به ویژه نواحی غرب و جنوب اصفهان را در روزهای جمعه و شنبه فرامی‌گیرد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی با بیان اینکه از امروز آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان روند افزایشی دارد، خاطرنشان کرد: ابرناکی صبح فردا شرایط آلودگی هوا را تشدید می‌کند و این وضعیت تا اواسط روز جمعه ادامه می‌یابد.

علی‌عسگریان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 471256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.