پروژه‌های عمرانی ملارد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار ملارد از افتتاح چندین پروژه شاخص این شهر در ایام الله مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد صادق کولیوند اظهار کرد: مدیریت شهری ملارد به صورت شبانه روزی و یکپارچه طرح‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند با افتتاح پروژه‌ها رضایت شهروندان را حاصل کند و در همین راستا پروژه‌های شهر ملارد با اعتبار ۲۵۸ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی با اولویت بندی اقدامات مدیریت شهری بر حسب نیاز شهروندان ملارد ادامه داد: طرح‌های عمرانی شهرداری ملارد با نیازسنجی و خواست شهروندان برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم بهره برداری از این پروژه‌ها بخشی از نیاز شهروندان رفع شود.

شهردار ملارد با اشاره به پروژه‌های عمرانی افزود: ساختمان شورای شهر ملارد، ساختان و سایت موتوری، ساختمان اداری گلزار شهدای ملارد، پارک یاس و پارک دانش در سرآسیاب غربی و پیاده روها و اصلاح هندسی تقاطع چناران و نهر بلوار آیت الله رفسنجانی از پروژه‌های درست اجرا است که با اعتباری بالغ بر ۲۵۸ میلیارد ریال و از منابع داخلی شهرداری، منابع استانی، کمک‌های دولت و سایر منابع تأمین شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس وظایف شهرداری‌ها و طبق قانون شهرداری‌ها متناسب با درجه، تشکیلات و توان تخصصی خود و در راستای وظایف محوله در چارچوب برنامه و بودجه سالانه مصوب شورای اسلامی شهر، با بهره گیری از منابع داخلی، استانی و کمک‌های دولت اقدام به اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهرها می‌کنند.

منبع: مهر

کد خبر 471241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.