لایحه عوارض شهرداری سنندج در سال ۱۴۰۰ تصویب شد

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در راستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری بر اساس قیمت منطقه‌ای متغیر است.

به گزارش ایمنا، هیوا مظفری‌کُرد اظهار کرد: لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری تصویب شد.

وی ادامه داد: تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع از مهمترین منابع درآمدی و ابزار و برنامه کاری شهرداری‌ها در راستای تحقق بودجه سالانه است.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج افزود: سیاست شهرداری سنندج در تدوین لایحه تعرفه عوارض سال ۱۴۰۰ بر مبنای عدالت محوری هر چه بیشتر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت ایجاد ثبات در تعرفه درآمدی کمترین تغییرات در لایحه درآمدی سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ انجام شده است و در این خصوص از ابتدای مهر ماه سال جاری مکاتبات و جلسات مختلفی با مدیران شهرداری مناطق و سازمان‌ها و نواحی تابعه انجام شد.

مظفری‌کُرد تصریح کرد: سازمان‌ها و مناطق و نواحی تابعه پس از بررسی نواقص و ضعف‌های احتمالی لایحه‌های سنوات قبل موارد مورد نظر خود را به صورت مکتوب جهت درج در لایحه پیشنهادی به اداره درآمد ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی نظرات و موارد مطرح شده، این لایحه در دی ماه سال جاری جهت تصویب تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی در کمیسیون بودجه شورا و استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان جزئیات لایحه پیشنهادی بررسی و در جلسه فوق‌العاده چهارم بهمن ماه سال جاری توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد و جهت تأیید نهایی به فرمانداری ارسال شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج گفت: در راستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری بر اساس قیمت منطقه‌ای متغیر است.

وی افزود: در تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سنندج از نظرات نخبگان و صاحب نظران و همکاری و همفکری سازمان‌هایی چون صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اتحادیه‌ها، انجمن انبوه سازان و کانون‌های تبلیغاتی استفاده شده است.

کد خبر 471219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.