ارتقای سطح رفاه اجتماعی در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: با پیگیری‌های شده در سال ۹۴ موفق به راه اندازی نمایندگی بهزیستی در این شهر شدیم و هزینه‌های اجاره بها این مرکز توسط شهرداری تامین شد البته خیران نیز در این مسیر همراهی داشتند تا این موضوع مهم محقق شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الله امینی باغبادرانی امروز (چهارشنبه) در نشست با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به همراهی مدیریت شهری با بهزیستی شهرستان برای ارتقای سطح رفاه اجتماعی مددجویان و شهروندان، اظهار کرد: مدیریت شهری باغبادران نسبت به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان خصوصاً جامعه هدف بهزیستی حساسیت ویژه‌ای دارد از این رو در این دوره مدیریت شهریبین شهرداری باغبادران و بهزیستی شهرستان لنجان ارتباط تنگاتنگی ایجاد شده است.

وی افزود: وجود دو شهر و ۳۲ روستا و همچنین جمعیت ۸۰۰ نفری مددجویان بخش باغبادارن سبب شده برای استقرار نمایندگی بهزیستی در شهر باغبادران برنامه‌ریزی لازم بشود چرا که فاصله زیاد مرکز شهرستان لنجان تا روستاها ایجاب می‌کرد مرکز بهزیستی در بخش باغبادران فعال شود تا سرعت ارائه خدمات بهزیستی به مددجویان افزایش یابد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: با پیگیری‌ها در سال ۹۴ موفق به راه اندازی نمایندگی بهزیستی در این شهر شدیم و هزینه‌های اجاره بها این مرکز توسط شهرداری تأمین شد البته خیران نیز در این مسیر همراهی داشتند تا این موضوع مهم محقق شود.

وی ادامه داد: تعامل مدیریت شهری و بهزیستی می‌تواند بخشی از نیازهای خدمات اجتماعی مددجویان را تأمین کند از این رو برای استقرار نمایندگی بهزیستی در شهر مکان‌های مختلفی پیش بینی شد، اما با هدف سهولت دسترسی روستاییان و همچنین مددجویان به این مرکز مکانی در نزدیکی ترمینال شهر که دسترسی آسان را نیز برای این افراد داشت انتخاب و اجاره شد.

امینی اضافه کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط شهروندان و خیران برای ساخت مرکز بهزیستی جمع آوری شده است و از طرفی موفق شدیم زمینی دولتی را برای احداث این مرکز تملک کنیم که هزینه آن توسط یکی از خیران شهر تأمین شد.

کد خبر 471217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.