مظفر: به افتتاح پروژه ‎های اصفهان در زمان مقرر پایبندیم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: کمبود گاز و برق باعث شده تولید سیمان کاهش یابد، اما شهرداری تلاش می‌کند سیمان را تهیه کرده و پروژه‌ها را در موعد مقرر به بهره برداری برساند، در واقع به افتتاح پروژه های شهر در زمان مقرر پایبند هستیم.

ایرج مظفر صبح امروز _چهارشنبه هشتم بهمن ماه ۹۹_ در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه امروز برای آزادسازی مسیر باقیمانده از کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم ترافیکی مصوبات خوبی داشت.

وی با بیان اینکه درخواست اهالی منطقه ۱۵ برای احداث زیرگذر دسترسی به مزارع خود، مورد تصویب قرار گرفت، افزود: مقرر شد عملیات اجرایی کیلومتر ۲.۴۰۰ تا کیلومتر چهارم پروژه با توجه به اعلام مدیر منطقه ۱۵ آغاز شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به اجرای پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: این پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال‌جاری تکمیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج بررسی‌ها در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کشوری مقرر شد خروجی سوم پروژه به صورت غیر همسطح اجرا شود تا در زمان مناسب و با اولویت‌بندی بهره‌برداری شود.

مظفر با اشاره به مشکلات موجود برای اجرای پروژه‌ها، گفت: غیر از کمبود منابع مالی، متأسفانه کمبود گاز و برق باعث شده تولید سیمان کاهش یابد، اما شهرداری تلاش می‌کند سیمان را تهیه و پروژه‌ها را در موعد مقرر به بهره برداری برساند.

وی با بیان اینکه پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود، اظهار کرد: کیلومتر چهارم تا هفتم رینگ چهارم نیز تا تیرماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 471203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.