چرا جریاناتی تلاش دارند که دستاورد شهرداری را تغییر نام خیابان‌ها جلوه دهند؟

مشاور‬ شهردار تهران نوشت: شهروندان زیادی می‌پرسند ⁧‫دستاورد مدیریت شهری طی سه سال گذشته چه بوده و مگاپروژه شهرداری_تهران‬⁩ کجاست؟ در توییت‌هایی که به مرور طی روزهای آتی خواهم نوشت لازم است با توجه به جایگاهم به این سوالات شهروندان پاسخ دهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین محمدی در صفحه توئیتر خود نوشت: شهروندان زیادی می‌پرسند ⁧‫دستاورد مدیریت شهری طی سه سال گذشته چه بوده است و مگاپروژه ⁧‫شهرداری_تهران‬⁩ کجاست؟ در توییت‌هایی که به مرور طی روزهای آتی خواهم نوشت لازم است با توجه به جایگاهم به این سوالات شهروندان پاسخ دهم. برخی نیز ابهاماتی دارند که لازم است رفع شود. مانند اینکه چرا جریاناتی تلاش وافری دارند که دستاورد شورا و شهرداری را تغییر نام خیابان‌ها جلوه دهند؟ چرا تلاش دارند بگویند امروز در شهر مگاپروژه‌ای مانند ⁧‫پل صدر‬⁩ نداریم و این یعنی امروز در شهر کاری انجام نمی‌شود؟ و اصولاً چرا کار را صرفاً ⁧‫عمران_بتونیستی‌⁩ می‌بینند؟

وی‬ در‬ ادامه‬ نوشت: ‏پاسخگویی به این سوالات و ابهامات صرفاً برای ارائه گزارش عملکرد نیست؛ بلکه برای توصیف ⁧‫تغییر ریل‬⁩ مدیریت شهری و دفاع از بایدها و الزامات اداره شهر تهران در آینده است. شهری که امروز در مرز ناپایداری است و خطاهای مدیریتی ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

کد خبر 471190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.