سوالات متداول درباره سفر به ارمنستان و سریلانکا

همانطور که می‌دانید ارمنستان و سریلانکا نیز جز کشورهایی هستند که مرزهای خود را باز کردند و این امکان را برای عاشقان سفر فراهم کردند تا به شرط رعایت برخی موارد بتوانند لحظات خوبی را در این دو سرزمین داشته باشند.

اما شرایط سفر به این دو کشور چیست و چه قوانینی را می‌بایست رعایت نمود؟

شرایط سفر به سریلانکا

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسبز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می‌کند. تور سریلانکا پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می‌باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

طبیعت زیبای سریلانکا

✔ چه زمانی فرودگاه برای مسافران بازگشایی می‌شود؟

از ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱

✔ آیا ۱۴ روز قرنطینه وجود دارد؟

خیر

✔ چگونه می‌توانم برای ویزا اقدام کنم؟

کلیه ویزاها باید از طریق درگاه مهاجرت ETA به صورت آنلاین اعمال شوند. قبل از درخواست برای ویزای خود، باید رزرو هتل را تأیید کنید، آزمایشات PCR را نیز انجام دهید. هنگام رزرو مرکز اقامتی، خود هتل شماره مرجعی را برای شما صادر می‌کند که باید در فرم ویزای خود در بخش "جزئیات تماس" وارد کنید. و همچنین از شما خواسته شده است "آدرس در سریلانکا" که تحت آن باید نام هتل، آدرس و شماره مرجع صادر شده را نشان دهید.

✔ آیا گردشگران از هر کشوری می‌توانند به سریلانکا بیایند؟

از همه کشورها استقبال می‌شود. اما در حال حاضر به دلیل وضعیت سلامت حاکم بر بازدید کنندگان فعلاً کشور انگلستان محدودیت دارد. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به آدرس info@srilanka.travel ایمیل بزنید.

✔ اگر بیش از ۳۰ روز در سریلانکا بمانم آیا به پوشش بیمه COVID-۱۹ نیاز دارم؟

بله. شما در ابتدا ۱۲ دلار برای پوشش ۳۰ روزه بیمه COVID-۱۹ که معادل دلار ۵۰،۰۰۰ پرداخت می‌کنید، که یک الزام است. اما اگر بیش از ۳۰ روز بمانید، باید پوشش بیمه خود را تمدید کنید و برای این کار لطفاً با شماره ۱۹۱۲ تماس بگیرید.

✔ در صورت واکسیناسیون، آیا هنوز هم باید پروتکل ایمنی را رعایت کنم؟

بله تمام پروتکل‌های ایمنی باید بدون توجه به آن رعایت شود.

✔ در صورت واکسیناسیون، آیا باز هم لازم است در بدو ورود آزمایش PCR انجام دهم؟

بله. در حال حاضر هیچ استثنایی در حال حاضر وجود ندارد و تمام پروتکل‌های ایمنی باید بدون توجه به آن رعایت شود.

شرایط سفر به ارمنستان

اگر قصد رزرو و یا خرید تور ارمنستان را دارید حتماً همراه ما باشید. ارمنستان کشوری کوچک در همسایگی شمال غربی ایران است. شهر ایروان، پایتخت این کشور محسوب می‌شود. از میان جمعیت حدود سه میلیون نفری ارمنستان حدود یک میلیون نفر آن در این شهر زیبا زندگی می‌کنند. قدمت این کشور به بیش از دو هزار سال پیش برمی‌گردد و از این بابت در کنار جاذبه‌های طبیعی آن، مکان‌های تاریخی جذابی هم دارد و این کشور هر ساله پذیرای گردشگران از سراسر دنیا است. اگر ایروان ارمنستان را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعاً سفری سرشار از لذت و خاطره‌های خوب را همراه با تور ایروان ارمنستان آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

کلیسای جامع زوارتنوتس

✔ هزینه تور ارمنستان چقدر است؟

قیمت تور ارمنستان براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و …) به مقصد ایروان ارمنستان و قیمت هتل رزرو شده در ایروان ارمنستان متفاوت و متغیر است.

✔ آیا سفر به ارمنستان ویزا نیاز دارد؟

خیر، برای سفر به ارمنستان نیازی به اخذ ویزا نیست و تنها گذرنامه با ۷ ماه اعتبار کافی است به این دلیل که برای مسافران ایرانی در بدو ورودشان به خاک ارمنستان برایشان ویزا صادر می‌شود.

✔ آیا پکیج تور ارمنستان همان بلیط هواپیما به ایروان ارمنستان و رزرو هتل در ارمنستان است؟

بله، به طور کلی پکیج تور ارمنستان شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل در ایروان ارمنستان، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، تور لیدر فارسی زبان و بیمه مسافرتی می‌باشد.

با رزرو تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزان‌ترین پکیج‌های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری دفتر مسافرتی الفبا پل ارتباطی میان شما و رویاهایتان هستند.

کد خبر 471164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.