جزئیات آخرین وضعیت معلم خوزستانی+ فیلم

برادر حسین رضایی، معلم خوزستانی صاعقه زده، در خصوص آخرین وضعیت و روند درمان وی توضیحاتی ارائه داد.

بهرام رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی حسین رضایی، معلم خوزستانی که بر اثر صاعقه دچار سوختگی شده است، اظهار کرد: با وجود درصد بالای سوختگی، پزشکان معالج برادرم به نتیجه‌بخش بودن روند درمان وی امیدوار هستند و داروها مؤثر بوده است.

وی ادامه داد: برادرم هوشیار است و توانایی غذا خوردن دارد، مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان برای تأمین هزینه‌های درمان و مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان برای اسکان و سایر مسائل در اصفهان با ما همراهی می‌کنند و برادرم را تنها نگذاشته‌اند.

برادر معلم دچار سوختگی شده در خصوص جزئیات روز حادثه، تصریح کرد: در روز حادثه آنجا نبودم و جزئیات زیادی را نمی‌دانم، اما آنطور که متوجه شدم رعد و برق به کانکس کلاس درس می‌زند و کپسول داخل کانکس منفجر شده و برادرم به همراه چند نفر دیگر دچار سوختگی می‌شوند که ظاهراً سوختگی برادرم از بقیه بیشتر است.

وی با تشکر از کادر درمان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان و خوزستان، افزود: در بیمارستان اهواز اعلام کردند که سوختگی برادرم حدود ۷۵ درصد است، اما بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان درصد سوختگی را حدود ۹۵ درصد اعلام کرده است، بر اساس گفته‌های پزشکان معالج برادرم، ریه‌ها و اندام داخلی وی درگیر نشده و بدن برادرم برای انجام جراحی‌های مورد نیاز باید آمادگی بیشتری داشته باشد و متخصص بیهوشی هنوز اجازه عمل جراحی را نداده است.

رضایی گفت: حسین ۳۴ ساله و متأهل است و دو فرزند دارد، امیدوارم با تلاش کادر درمان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان حالش رو به بهبودی برود.

کد خبر 471150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.