روزنامه های ورزشی ۸ بهمن ماه؛ بولدوزر سواری روی اعصاب هوادار

روزنامه های ورزشی ۸ بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز چهار شنبه_ ۸ بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " نوسان در استقلال نگران کننده است" صحبت‌های پاشا زاده را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد منتقدان، صدر نشینی استقلال را هم ببینند.

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " چمدانت را ببند و به تهران بیا" اشاره به مذاکره مدیران استقلال با میلیچ دارد.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " دوست داشتم پرسپولیس با ترکیب کامل بازی می‌کرد" صحبت‌های خطیبی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد مشکلات برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای همه تیم‌ها بوده است.

روزنامه گل با عنوان " بازنده بهانه جو! " اشاره به ناکامی یحیی گل محمدی در مسابقات بزرگ تا درگیری با مدیران باشگاه‌ها را دارد.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " بولدوزر سواری روی اعصاب هوادار" اشاره به مصاحبه‌ها و بیانیه‌های اعضا و افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس دارد.

روزنامه صدای سپاهان با عنوان " قهرمانی با سپاهان +آقای گلی و ادامه ماجرا…" اشاره به بازی خوب سجاد شهباز زاده دارد که می‌تواند در سپاهان رویاهای خود را محقق کند.

روزنامه استقلال با عنوان " رشید بهترین دروازه‌بان لیگ" اشاره به عملکرد رشید مظاهری دارد که با پنج کلین شیت و شش گل خورده در ۱۰ بازی بهترین دروازه‌بان لیگ است.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " آتش بس " اشاره به نیاز به آرامش داشتن پرسپولیس برای بازگشت به روزهای اوج دارد.

کد خبر 471135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.