بهره‌برداری از ۱۰ طرح عمرانی در تالش همزمان با دهه فجر

شهردار تالش گفت: ۱۰ طرح عمرانی و عام‌المنفعه این شهر همزمان با دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

شهرام غنی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۱۰ طرح عمرانی در شهر تالش شامل بتن‌ریزی، آسفالت معابر، موزائیک فرش، کانیو، کانال، دیواره حفاظتی، احداث پل و اجرای سالن بدنسازی، ساختمان اداری و فضای مکث همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی افزود: بتن ریزی در خیابان شهید احمدی و انشعابات و سایر معابر شهری به مساحت دو هزار و ۷۵۰ متر مربع و آسفالت خیابان‌های نیلوفر و شهید ییلاقی و انشعابات آن به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا شده است.

شهردار تالش ادامه داد: پل دهانه در خیابان شهید مفتح و موزائیک فرش در سطح شهر به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

وی گفت: کانیو در خیابان شهرداری و کوچه شهید قاسمی به طول ۲۰۰ متر و کانال در خیابان شهید مفتح، صبا، ۲۰ متری، جمهوری اسلامی و خیابان جعفر طیار به طول ۱۶۰ متر اجرا شده است.

غنی زاده خاطرنشان کرد: سالن بدنسازی در محوطه واحد آتش نشانی، ساختمان اداری شهرداری در خیابان انقلاب، دیواره حفاظتی با سنگ مالون در خیابان کرگان‌رود (ضلع جنوب شرقی پل اصلی شهر) به طول ۳۲ متر و ارتفاع شش متر و همچنین فضای مکث در این خیابان از جمله طرح‌هایی شهرداری است که در دهه فجر سال جاری بهره برداری می‌شود.

وی یادآور شد: برای طرح‌های عمرانی در دهه فجر امسال در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگان‌رود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 471131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.