اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ چیست؟

موتورولا اج اس (Edge S)T نخستین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، نسخه بهبود یافته اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است که با لیتوگرافی هفت نانومتری تولید شده است و هشت هسته دارد، یکی از آن‌ها Cortex-A78 با سرعت کلاک ۳.۲ گیگاهرتز است. گوشی موتورولا جی اس به شبکه 5G و ۶ یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

گوشی ذکر شده موتورولا دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بوده که جزو پنل‌های IPS LCD دسته بندی شده است. وضوح تصویر این نمایشگر ۱۰۸۰*۲۵۲۰ پیکسل است و از محتوای استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. در قسمت بالای صفحه نمایش گوشی دو لنز ۱۶ و هشت مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده است. حسگر اثر انگشت این محصول نیز در لبه گوشی قرار گرفته است.

گوشی موتورولا اج اس دارای دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی که از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) پشتیبانی می‌کند، دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی با سیستم فوکوس ثابت و دوربین چهارم می‌شود که در دسته حسگرهای مدت پرواز (ToF) جای می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. علاوه بر این محصول جدید از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای گواهی IP52 است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. عرضه گوشی موتورولا اج اس از تاریخ سوم فوریه آغاز خواهد شد.

مدل زمردی رنگ این گوشی که دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، با قیمت پایه ۳۰۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، در حالی که قیمت نسخه دیگر آنکه به هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، ۳۷۱ دلار قیمت دارد و هزینه بهترین مدل آن با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۳۲ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 471129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.