توانمندسازی بانوان را وظیفه خود می دانیم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توانمندسازی بانوان را وظیفه خود می دانیم، گفت: شهرداری اصفهان بنا بر ماموریت فرهنگی و اجتماعی خود به موضوع راه اندازی مرکز توانمندسازی بانوان ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نصراصفهانی امروز -سه شنبه ۷ بهمن ماه ۹۹- در آئین افتتاح مرکز توانمندسازی بانو امامی اظهار کرد: استمرار این اقدامات مهم‌تر از انجام آن است و بی شک اگر این فعالیت‌ها استمرار نداشته باشد و تقاضاها مورد توجه قرار نگیرد به اهداف مورد نظر دست پیدا نخواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار که در مرکز توانمندسازی فعالیت می‌کنند انتظار دارند که شهرداری پشتوانه مالی از آنها داشته باشد و بازار عرضه محصولات و تولیدات را برای آنها فراهم کند؛ البته تهیه اقلام مورد نیاز آنها و ایجاد بازار فروش کاری بس دشوار است که شهرداری باید در این باره چاره اندیشی کند.

نصراصفهانی با تأکید بر اینکه در مراکز توانمندسازی بانوان باید شخصیت این قشر از جامعه ارج نهاده شود، گفت: زنان سرپرست خانوار قرار است در این مراکز به درآمد حلال دست پیدا کنند و زمینه اشتغال آنها فراهم شود و سرافرازانه درآمد خود را هزینه کنند و البته این اقدامات نباید با ترحم توأم باشد.

کد خبر 471069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.