خاموشی‌ها معابر تهران را نا امن کرده است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: خاموشی‌ها به دلیل پاپ کرون است یا بیت کوین! برای شهروندان مشکل ایجاد کرده است و پیاده روها و پل‌های عابر پیاده نا امن شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران با اشاره به خاموشی برق در شهر گفت: این خاموشی‌ها در بزرگراه‌ها و پل‌های عابر پیاده مشکلات بیشتری را نسبت به گذشته به وجود می‌آوردند که لازم است وزارت نیرو حتماً به موضوع ورود کند.

وی ادامه داد: اینکه این خاموشی‌ها به دلیل پاپ کرون است یا بیت کوین، نمی‌دانیم اما آنچه که مهم است برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده و از وزارت نیرو درخواست می‌کنم حتماً به مساله ورود کند و خیلی زود این خاموشی‌ها را خاتمه دهد

نظری با بیان این که خاموشی‌ها مشکلات جدی را برای مردم در پل‌های عابر پیاده به وجود می‌آورد که مکرراً به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ما مراجعه می‌کنند و درخواست دارند این موضوع خاتمه پیدا کند گفت: متأسفانه در این مساله مدیریت شهری هیچ اختیار و امکانی ندارد و به وزارت نیرو برای خاتمه دادن به این خاموشی‌ها تذکر می‌دهم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در ادامه تذکر خود با اشاره به کسری بودجه شهرداری تهران و تخصیص پایین بودجه حوزه فرهنگی و اجتماعی و عملکرد پایین‌تر معاونت فرهنگی و اجتماعی در سال ۹۹ گفت: عملاً باید بگوییم این معاونت نزدیک به تعطیل است. با وجود آنکه اتفاق خاصی در این معاونت رخ نمی‌دهد، در این شرایط به جشنواره فیلم فجر کمک کرده است.

نظری افزود: با وجود آنکه این موضوع در سال گذشته نیز با مخالفت کمیسیون مواجه بود، امسال نیز شاهد هستیم بنا دارند به جشنواره فجر کمک کنند. هنوز در مورد عدد کمک هیچ اطلاعی به ما ندادند اما با اصل این کمک مخالف هستیم و به عنوان سخنگوی کمیسیون و از طرف اعضا تذکر را مطرح می‌کنم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظار می‌رود با توجه به شرایط عملاً تعطیلی که دارد اگر بودجه‌ای به این معاونت می‌رسد آن به جای کمک به جشنواره فیلم فجر برای انجام پروژه‌های شهری و برنامه‌های شهری هزینه کند.

کد خبر 471044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.