عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ بهمن ماه

در این بسته خبری از جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوچه‎های سبزوار تا راه اندازی پناهگاه «نگهداری از سگ‌های بلاصاحب» در شهرکرد و بهسازی و زیباسازی بوستان جنگلی بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افتتاح نخستین گرمخانه اسدآباد

شهرداری اسدآباد، نخستین گرمخانه این شهر را برای اسکان افراد بی خانمان راه اندازی کرد.

بهسازی و زیباسازی بوستان جنگلی بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: عملیات بهسازی و زیباسازی بوستان جنگلی که از ظرفیت‌های مهم مرکز استان است، ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و به عنوان مجموعه کامل تفریحی در بهار ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

فاز دوم پارک خطی گرگان به بهره برداری می‌رسد

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان از بهره برداری فاز دوم پارک خطی لادن استرآبادی در ایام دهه فجر خبر داد.

تعریض جاده اسماعیل آباد قزوین به زودی تکمیل می‌شود

رضا کیماسی، سرپرست سازمان عمران شهرداری قزوین با بیان اینکه تعریض جاده اسماعیل آباد در شرف اتمام است، گفت: با توجه به افزایش تردد و عبور و مرور ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد و نظر به اینکه مسیر موجود به لحاظ عرض معبر و طرح هندسی راه، مناسب برای این حجم تردد نبود و احتمال بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی در طول این مسیر وجود داشت، نسبت به تعریض و اصلاح هندسی جاده اسماعیل آباد به طول حدود ۲ کیلومتر و عرض هر باند ۷.۵، اقدام شده است.

جدول گذاری و اصلاح آبروهای کوچه های سبزوار

حسین دولت آبادی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار از اجرای عملیات جدول گذاری و اصلاح آبروهای ۵ هزار و ۳۸۷ متر از کوچه‌های سطح شهر خبر داد.

راه اندازی پناهگاه «نگهداری از سگ‌های بلا صاحب» در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: ایجاد مکان مناسب و استاندارد برای جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های بدون صاحب از اولویت‌هایی است که در دستور کار حوزه خدمات شهری شهرداری قرار دارد.

تفکیک غیر بهداشتی زباله در بوشهر

مسعود غلامزاده‌فرد، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: در حال حاضر، زباله‌ها در مقصد و به وسیله نیروی انسانی تفکیک می‌شود که روشی غیربهداشتی است.

بافت فرسوده، مهمترین اولویت شهرداری جلیل آباد

محمد مهدی قمی، شهردار جدید شهر جلیل آباد پیشوا گفت: نوسازی و بهسازی بافت قدیمی شهر، توسعه فضای سبز، گسترش خدمات عمرانی و ایجاد فضای مناسب برای حضور بانوان از اولویت‌های کاری شهرداری جلیل‌آباد است.

راه اندازی ایستگاه هواشناسی تمام اتوماتیک آران و بیدگل

علی مهرآبادی، معاون خدمات شهر شهرداری آران و بیدگل از راه اندازی ایستگاه هواشناسی تمام اتوماتیک آران و بیدگل همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری چابهار با دستگاه تمام خودکار

عبدالله میربلوچزهی، معاون خدمات شهری شهردار چابهار گفت: ۵ یک هزار و ۹۳۸ کیلومتر از معابر شهری با یک میلیون و ۲۶۱ هزار لیتر مواد ضد عفونی گندزدایی شده است.

کد خبر 471033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.