ابطال کارت سوخت تاکسی‌های غیر قابل بهره‌برداری در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از ابطال کارت سوخت تاکسی‌های غیر قابل بهره‌برداری تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایمنا، احمد محبی اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی مشهد بر حسب وظایف قانونی خود در نظر دارد نسبت به ابطال کارت سوخت آن دسته از تاکسی‌های غیر قابل بهره‌برداری پیکان، پراید و … از طریق مبادی مربوطه اقدام کند؛ البته این تاکسی‌ها غیر قابل بهره‌برداری بوده و بدون پروانه و اعتبار است.

وی تصریح کرد: مالکان این تاکسی‌ها می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال‌جاری نسبت به نوسازی یا دریافت پروانه بهره برداری تاکسی خود اقدام کنند زیرا در غیر این صورت تبعات ناشی از عدم مراجعه مالک بر عهده وی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از بخشش ۵۰ درصدی آبونمان تاکسیرانان تا پایان سال‌جاری با مصوبه شورای شهر خبر داد و گفت: به محض ابلاغ این مصوبه مراحل اجرایی آن طی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به لایحه پیشنهادی شهرداری مشهد به شورای اسلامی شهر مبنی بر بخشش ۵۰ درصدی آبونمان تاکسیرانان خوشبختانه این لایحه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت و تصویب شد.

محبی تاکید کرد: این مصوبه جهت تخفیف آبونمان تاکسیرانان تا پایان سال جاری است و برای اعمال این مصوبه منتظر در مراحل قانونی و ابلاغ آن هستیم.

وی افزود: همچنین به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری تاکسیرانان کلیه خدمات مربوط به صدور و تمدید پروانه از طریق ارسال مدارک به شماره پیام‌رسان گپ شرکت‌های کارگزار امکان پذیر است.

کد خبر 471029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.