صرف کارهای اقتصادی مردم را قانع نمی‌کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارها یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، گفت: حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا بیشترین دغدغه تهرانی‌ها است.

به گزارش ایمنا، سید مناف هاشمی در نخستین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: کمیته فرهنگی و اجتماعی به عنوان چهارمین کمیته تخصصی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شکل گرفته است و امیدواریم با حضور نخبگان این حوزه شاهد اقدامات ویژه‌ای در این کمیته به مشابه کمیته‌های معماری، مالی و آی. تی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تنها انجام کارهای عمرانی و اقتصادی شهروندان تهرانی را قانع نمی‌کند و باید همه کارها یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، افزود: بی شک خروجی و نتایج این جلسات برای دو گروه از افراد یکی مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها و دیگری مدیران روابط عمومی در حوزه حمل و نقلی که می‌تواند از لحاظ شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند که اخبار و انعکاس فعالیت‌ها در حوزه حمل و نقل به طور تمام و کمال به آن رسیدگی شود و برای عموم شهروندان آگاهی و تأثیرگذاری عمیق‌تری داشته باشد، بسیار مؤثر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به نظرسنجی شهروندان که بیشترین دغدغه شأن در شهر تهران را حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا عنوان کردند، تصریح کرد: در این زمینه و در بخش فرهنگ‌سازی ترافیک به این کمیته نیاز داشتیم؛ همچنین ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان، ایجاد فرایندهای عملیاتی برای جلوگیری از دغدغه‌های شهروندان، ایجاد نظم و ارتقا فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی تاکید کرد: این کمیته راهبردهای لازم را به مدیران سازمان‌ها و روابط عمومی سازمان خواهد داد و هدف از شکل‌گیری این کمیته تغییر رویکردها و نگاه فرابخشی به دغدغه شهروندان در حوزه ترافیک و فرهنگ‌سازی است که امیدواریم با تغییر نگرش تأثیرات ماندگار و وسیع‌تری را در این بخش شاهد باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 471002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.