به گزارش خبرنگار ایمنا، آتنا بوالحسنی در یک مصاحبه رادیویی اظهار کرد: به طور کلی تلاش جهت بازاریابی شهری (برند سازی) به منظور رقابت با سایر شهرها و ارتقای رتبه اقتصاد شهری از طریق نگهداشت سرمایهها، همچنین ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری جدید، تشکیل بانک اطلاعات سرمایه گذاران و تدوین نمودار چارت در حوزه برنامهریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تهیه بستههای سرمایه گذاری به همراه تبلیغات محیطی پروژهها، انتشار فراخوانها در جراید استانی و کشوری؛ هم اندیشی با سایر ارگانهای مربوطه از جمله مهمترین اقدامات اخیر سازمان در زمینه جذب سرمایه گذار بوده است.
وی ادامه داد: پروژههای مرمت و بهره برداری از رستوران کوهپایه، مشارکت در احداث بلوکهای F،N،A،K،Q پروژه فردین پور، قرارداد اجرای طرح تفکیک از مبدا و جمع آوری پسماندهای خشک با استفاده از پاکزی App ، پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب، قرارداد احداث و بهره برداری از ۱۰ جایگاه سرویس بهداشتی، فراخوان احداث میادین میوه و تره بار، نصب تابلوهای تبلیغاتی از جمله پروژههای این سازمان به شمار میرود.
بوالحسنی خاطرنشان کرد: فراخوان پروژههای تکمیل ساختمان ناحیه یک شهرداری منطقه یک و بازسازی رستوران سلطان واقع در کوی صنعتی، احداث استراحتگاه بین راهی و کافه پارک جنگلی شهید باهنر، فود کورت، پیاده راه عرضه تغذیه، کارخانه تولید قطعات بتنی، احداث مجموعه ورزشی شهید صیدی، بازسازی تابلوهای تبلیغاتی و هوشمندسازی حمل و نقل شهری و دوچرخههای اشتراکی، تکمیل و بهرهبرداری از سالن ورزشی جنب مرکز معاینه فنی، سرمایهگذاری در پیادهراه امیرکبیر و ساماندهی پایانه مسافربری غدیر در دست بررسی است.
نظر شما