رونمایی از سامانه رادیو شهر شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از آغاز به کار سامانه جدید رادیو شهر شهرداری سمنان با هدف نشر تولیدات و پخش برنامه‌های رادیویی خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه جدید رادیو شهر شهرداری سمنان به آدرس radio.semnan.ir با هدف نشر تولیدات و پخش برنامه‌های رادیویی در زمینه‌های اخبار شهری، آموزش فرهنگ شهروندی در گروه‌های سنی بزرگسال و کودک و نوجوان و همچنین حمایت معنوی از شاعران، ادیبان و هنرمندان استان سمنان توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط مشتریان و مخاطبان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می‌یابد؛ اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دوسویه و متقابل ایفا می‌کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است و تبلیغات، بیشتر جنبه معرفی و ایجاد شناخت را بر عهده دارد لذا راه اندازی سامانه‌های ارتباطی، بخشی از تلاش برای حفظ و گسترش ارتباطات بوده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: سامانه‌های اطلاع رسانی که به دوران ارتباط یک‌سویه و عملکرد یک جانبه از سوی مدیریت شهری خاتمه داده و به نوعی شهروندان را در اجرای امور شریک و همراه می‌کند یکی از برجسته‌ترین راه‌های ارتباطی است که در شهرهای مختلف به کار گرفته شده و تجربه شده است. سامانه رادیو شهر یکی از آن‌ها است که علاوه بر عرضه برنامه‌های متنوع تولید شده در حوزه‌های مختلف، اخبار و فعالیت‌های شهرداری شهر سمنان را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

پرویزی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت بیش از یک سال از راه اندازی و افتتاح مجموعه استودیو شهر تا کنون تمامی فعالیت و اخبار شهرداری سمنان از طریق کانال‌های ارتباطی و رادیو شهر در اختیار شهروندان قرار می‌گرفته است که با در نظر داشتن حجم محتوای صوتی تولید شده توسط استودیو شهر، با راه اندازی این سامانه تمامی فعالیت‌ها به صورت کاملاً دسته بندی شده و آرشیوی در دسترسی شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 470945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.