بازار مجازی صنایع دستی شهر خلاق بندرعباس رونمایی شد

بازار مجازی صنایع دستی وابسته به مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس با حضور شهردار این شهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد پایدار، مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: سایت فروش صنایع دستی، واسطه‌ها را حذف کرده و ارتباطی مستقیم بین تولید کننده و خریدار از طریق فضای مجازی برقرار می‌کند.

وی یادآور شد: در این بازار مجازی نه تنها هیچ گونه کارمزدی از صنعتگر صنایع دستی و خریدار دریافت نمی‌شود بلکه تخفیف‌هایی نیز در راستای تقویت میزان فروش صنایع دستی برای خریداران در نظر گرفته شده است.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس اضافه کرد: بخش آموزش نیز در این بازار مجازی پیش بینی شده و صنعتگران صنایع دستی می‌توانند به آسانی غرفه فروش خود را در آن راه‌اندازی کرده و محصولات خود را ارائه کنند.

پایدار خاطرنشان کرد: بازار مجازی صنایع دستی بندرعباس با همکاری دفتر «نهضت کارآفرینی مردمی» وابسته به انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه دی ماه سال ۱۳۹۸ بندرعباس با محوریت صنایع دستی به فهرست شهرهای خلاق یونسکو پیوست، اظهار کرد: راه اندازی بازار مجازی صنایع دستی به آدرس اینترنتی www.bazarhormozgan از جمله برنامه‌های بندرعباس پس از پیوستن به فهرست شهرهای خلاق یونسکو است.

کد خبر 470922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.