جانشین احتمالی زیدان انتخاب شد

یک نشریه معتبر آلمانی اعلام کرد که سرمربی آلمانی لایپزیش مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، تیم رئال مادرید در این فصل دو جام حذفی و کوپادل‌ری را از دست داده، در لالیگا نیز اختلاف زیادی با تیم صدر جدولی اتلتیکومادرید دارد و در لیگ قهرمانان هم کسی شانس چندانی برای قهرمانی آنها قائل نیست. آنطور که به نظر می‌رسد صبر فلورنتینو پرز از نتایج این فصل رئال مادرید سر آمده و باشگاه رئال مادرید قصد ادامه همکاری برای فصل بعد با زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و پرافتخار خود را ندارد.

اما نشریه آلمانی و معتبر بیلد ساعتی قبل مدعی شد مدیران رئال مادرید قصد دارند برای توافق با جولیان ناگلسمان، سرمربی جوان و آلمانی لایپزیش وارد عمل شوند. این نشریه در گزارشی فاش کرد تماس‌هایی بین باشگاه اسپانیایی با ناگلسمان برقرار شده و آنها از این سرمربی جوان خواسته‌اند از تابستان هدایت رئال مادرید را بر عهده گیرد. ناگلسمان در سال‌های اخیر ابتدای روی نیمکت هوفنهایم و در ادامه لایپزیش تحسین بسیاری را برانگیخته و این تیم فصل گذشته فاصله‌ای تا راهیابی به دیدار فینال لیگ قهرمانان در لیسبون نداشت، اما آنها در نیمه نهایی مغلوب پاری سن ژرمن شدند.

این در حالیست که رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۸ نیز برای توافق با جولیان ناگلسمان اقدام کرده بود که در آن مقطع سرمربی آلمانی تمایلی به رفتن به برنابئو نشان نداد. اما حالا و با کسب تجربه بیشتر، ممکن است ناگلسمان این بار پیشنهاد رئال مادرید را قبول کرده و در تابستان بعدی با این تیم به توافق دست یابد.

رئال مادرید در سال‌های اخیر در بازار نقل و انتقالات چندان فعال نبوده و برخی معتقدند زیدان ابزار لازم برای موفقیت در این تیم را در حال حاضر در اختیار ندارد. البته بی‌تردید در صورت موفقیت رئال مادرید در یکی از دو جام پیش رو یعنی لیگ قهرمانان یا لالیگا، زیرو فصل بعد هم در رختکن این تیم ماندگار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 470840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.