صنعت نفت یک- سپاهان ۲/ گام بلند شاگردان نویدکیا به سوی صدر جدول

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان با استقلال در صدر جدول هم امتیاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساس در نهایت با پیروزی شیرین ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های صنعت نفت و سپاهان

ورزشگاه: تختی آبادان

گل‌ها: احمد شریعت زاده (دقیقه ۷۰) برای صنعت نفت- سجاد شهباززاده (دقیقه ۵)، محمدرضا مهدی‌زاده (دقیقه ۸۸) برای سپاهان

اخطار: گئورگی گولسیانی (دقیقه ۲۲)، محمدرضا خلعتبری (دقیقه ۲۷) از سپاهان

صنعت نفت: حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی (۹۰+۴- علی آل کثیر)، عبدالله ناصری، محمود مطلق زاده (۵۹- احمد شریعت زاده)، محمدحسین زواری (۵۹- محمدرضا غبیشاوی)، مهدی حنفی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی و رضا خالقی فر (۸۵- حکیم نصاری)

سرمربی: سیروس پورموسوی

سپاهان: پیام نیازمند، علی مصلح، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی گولسیانی، محمد کریمی، امید نورافکن (۸۳- عزت الله پورقاز)، محمدرضا خلعتبری (۴۸- جلال الدین علیمحمدی)، محمدرضا حسینی (۶۴- رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده (۸۳- سروش رفیعی) و کی‌روش استنلی (۶۴- محمد محبی)

مربی: محرم نویدکیا

داور: رضا مهدوی

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر در حالی آغاز شد که سپاهان پیش از گذشت ۵ دقیقه موفق شد خیلی زود برابر میزبان خود به گل برسد و پیش بیفتد. با توجه به گل زود هنگام سپاهان، این صنعت نفت بود که در اکثر دقایق بازی در نیمه نخست صاحب توپ بود هرچند این تصاحب توپ بیشتر باعث ایجاد موقعیت گلزنی نشد زیرا سپاهان نیز حساب شده از گل خود محافظت می‌کرد و حتی در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست می‌توانست برتری خود را دو برابر کند.

نفت که چیزی برای از دست دادن نداشت در نیمه دوم با اضافه کردن دو مهره هجومی یعنی شریعت‌زاده و غبیشاوی، سراپا هجومی شد و در دقیقه ۷۰ بالاخره مزد بازی برتر و هجومی خود را گل تساوی که توسط شریعت‌زاده به ثمر رسید گرفت. پس از به تساوی کشیدن بازی به نظر این سپاهان بود که میل بیشتری به بردن داشت و هرچند حملات برای زدن گل برتری از سوی هر دو تیم ایجاد می‌شد اما این سپاهان بود که روی یک ضربه کرنر توسط مهدی‌زاده به گل برتری رسید و پیروز بازی ۶ امتیازی شد.

با این ۳ امتیاز خارج از خانه برابر تیم بالانشین صنعت نفت، سپاهان گام بزرگی برای صدرنشینی برداشت و حالا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال، با ۲۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵- سپاهان) - در یک حمله سریع ارسال اسماعیلی فر از سمت راست با ضربه فنی بی درنگ شهباززاده همراه شد تا گل اول بازی به زیبایی رقم بخورد.

۱-۱ (دقیقه ۷۰- صنعت نفت) - شریعت زاده که درون محوطه جریمه با یک حرکت بدن زیبا مهدی‌زاده را پشت سر گذاشت در موقعیت تک به تک دروازه نیازمند را باز کرد.

۲-۱ (دقیقه ۸۸- سپاهان) - ارسال کرنر سروش رقیعی با دفع اشتباه شریعت‌زاده به سمت دروازه خودی رفت و در شلوغی محوطه جریمه این مهدی‌زاده بود که اشتباه خود روی گل نفت را جبران کرد و گل دوم سپاهان را با ضربه سر از روی خط دروازه به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۵+۲- شوت محکم گئورگی گولسیانی از پشت محوطه جریمه با تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۰- ارسال تیز بیت سعید از سمت چپ عرض دروازه سپاهان را رد کرد و از سوی دیگر با اثری که مدافعان سپاهان روی توپ گذاشتند راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۶- پاس کات بک محبی در چند قدمی دروازه با ضربه پورقاز به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷- شوت سر ضرب سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب فلاح زاده راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

حضور تماشاگران صنعت نفت روی دیوارهای اطراف ورزشگاه اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

محمد کریمی و علی مصلح از سپاهان و طالب ریکانی از نفت بهترین بازیکنان این دیدار بودند.

کد خبر 470821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.