تیک تاک اخراج برای سوپرفرانکی به صدا درآمده!

فرانک لمپارد سرمربی فعلی آبی پوشان لندنی به‌دلیل کسب نتایج ضعیف با وجود داشتن بازیکنان خوب، در آستانه اخراج قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌ اسکای اسپورت انگلیس گزارش داده است به دلیل نتایج ضعیفی که فرانک لمپارد اسطوره باشگاه چلسی با این تیم گرفته، در آستانه اخراج قرار دارد و از توماس توخل سرمربی اخراجی پاری سن ژرمن به عنوان گزینه اصلی این جانشینی نام برده می‌شود.

تیک تاک اخراج

زمان همینطور بی‌رحمانه دارد صدای ثانیه‌های مرگش در چلسی را به گوش لمپارد می‌رساند و همه‌چیز برای رقم خوردن یکی از بدترین اتفاق‌های تاریخ برای هواداران چلسی آماده شده است. حتی فاجعه‌بارتر از پنالتی برباد رفته‌ جان تری یا گل شبح لوئیز گارسیا.

همه‌ آن‌هایی که به شوق دیدن سوپرفرانکی روی نیمکت استمفورد بریج از خوشحالی بال درآورده بودند حالا حتی دلشان نمی‌خواهد به صفحه‌ گوشی‌هایشان دست بزنند که مبادا تیتر خبر اخراج اسطوره، روزشان را خراب کند.

هیچ چیزی قرار نبود اینطور پیش برود مردی که بدون خرید بازیکن در فصل پیش توانسته بود سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد حالا با خرجی هنگفت بالغ بر ۲۰۰ میلیون پوند و انبوهی از بازیکنان، بدترین نتایج ممکن را دارد کسب می‌کند.

لمپارد بعد از بردن هر بازی، دیگر حوصله‌ حمایت کردن از بازیکنانش را ندارد و بعد از هر باخت دقیقاً آنها را مقصر می‌داند، اما همه می‌دانند که در شرایط فعلی جایگزین کردن یک مربی به جای مربی دیگر خیلی راحت‌تر از دور ریختن خریدهای چند ده میلیونی است.

مورینیو، آنچلوتی و کونته مربی‌هایی بودند که برای چلسی قهرمانی لیگ را کسب کردند اما پس از ناکامی به سرعت اخراج شدند و حالا لمپارد در حالی که در کسب افتخارات بزرگ باشگاه سهم بزرگی داشته و به نوعی بزرگترین اسطوره‌ شیرهای لندن به حساب می‌آید هم خطر اخراج را حس می‌کند.

برای آبی‌ها اخراج اسطوره‌شان می‌تواند تلخ‌ترین اتفاق ممکن باشد، اتفاقی که حتی با قهرمانی با فرد دیگر هم از یادشان نمی‌رود و همیشه در گوشه‌ای از ذهنشان به این فکر می‌کنند که ای کاش داستان‌شان با سوپرفرانکی آنقدر تلخ تمام نمی‌شد. در لندن همه به بد تمام نشدن این ماجرا فکر می‌کنند.

کد خبر 470797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.