طرح زیباسازی نوروزی در شهریار/ واگذاری شهرک زباله شهرکرد به شهرداری

در این بسته خبری از انجام عملیات محلول پاشی درختان شهری بناب تا توسعه فضای سبز حاشیه بلوار امام علی(ع) قزوین و راه‌اندازی پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در چالوس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

نصب ۴ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در اسلامشهر

حمیدرضا چابک، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری از نصب و راه اندازی ۴ دستگاه دوربین ثبت تخلف در سطح شهر خبر داد.

مراجعه ۸۰ درصدی شاهرودی‌ها به معاونت فنی و شهرسازی شهرداری

جعفر ختیال، سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری شاهرود به لزوم هوشمندسازی فرآیندهای شهرداری شاهرود اشاره و خاطرنشان کرد: معاونت فنی و شهرسازی یکی از مهم‎‌ترین جایگاه‌ها برای هوشمندسازی فرآیندها است زیرا ۸۰ درصد مراجعات مردم به شهرداری برای دریافت خدمات از این معاونت است.

تخفیفات شهرداری بجنورد تا پایان سال برقرار است

منصور طلایی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بجنورد در خصوص ادامه تخفیفات عوارض تا پایان سال ۹۹، گفت: در راستای حمایت از شهروندان و امکان مراجعه در زمان مناسب بر اساس شرایط مالی، مقرر شد تا تخفیفات عوارض شهرداری تا پایان سال ادامه داشته باشد.

عملیات سمپاشی درختان شهری بناب

جواد نظام پرست، شهردار بناب با اشاره به عملیات سمپاشی درختان سطح شهر بناب، گفت: سمپاشی درختان که به صورت رنگ سفید بر روی تنه درختان مشاهده می‌شود، به صورت کاملاً تخصصی توسط اکیپ فضای سبز شهرداری بناب در سطح شهر بناب انجام شده و همچنان ادامه دارد.

واگذاری پروژه شهرک زباله شهرکرد به شهرداری

داوود مؤمنی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با تاکید بر اینکه از دو سال گذشته تاکنون، ساخت شهرک زباله متوقف شده است، گفت: با توجه به وقفه پیش آمده و طی تصمیمات صورت گرفته، پروژه مربوطه به شهرداری واگذار شده است.

درح در ۲ سال اخیر متحول شده است

حسین مقیمی، شهردار درح گفت: تحولاتی را در دو سال اخیر در این شهر مرزی شاهد هستیم، در این مدت ۲۵ درصد معابر شهر درح در قالب ۳۶ هزار متر مربع، زیرسازی و آسفالت شده است.

توسعه فضای سبز حاشیه بلوار امام علی (ع) قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: به منظور توسعه فضای سبز در بستر حاشیه بلوار امام علی (ع)، عملیات خاکبرداری، تسطیح و آماده سازی بستر آغاز شد.

آئین کاشت نهال در پارک بانوان خرمشهر

آئین کاشت نهال در پارک بانوان خرمشهر با حضور مسئولان شهری و هیئت‌های ورزش همگانی خرمشهر برگزار و بیش از یکصد نهال مختلف از قبیل نخل ثمر ده، گل کاغذی و برهان گلی در این پارک کاشته شد.

اجرای طرح زیباسازی نوروزی در شهریار

احمد کریمی، معاونت خدمات شهر و امور مناطق شهرداری شهریار از اجرای طرح زیباسازی نوروزی شهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح ارتقا نشاط اجتماعی، افزایش شادابی و حس خوب شهر به منظور کاستن آلام ناشی از محدودیت‌های کرونایی، در سطح شهر، مناطق و نواحی مورد توجه قرار گرفته است.

راه‌اندازی پناهگاه سگ‌های بلا صاحب در چالوس

جعفر ردایی، شهردار چالوس گفت: شهرداری چالوس در راستای ساماندهی و جمع آوری سگ‌های بی خانمان و بلا صاحب اقدامات لازم را انجام داده است.

کد خبر 470794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.